اقتصادی

اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد کهنوج به منطقه عملیاتی جنوب کشور

اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد کهنوج به منطقه عملیاتی جنوب کشور

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در قالب اردوی راهیان نور به منطقه عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کاروان راهیان نور دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج، دانشگاه پیام نور کهنوج، پیام نور رودبار جنوب و دانشجویان دانشکده‌های منوجان و قلعه گنج به به همت معاونت فرهنگی و بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

عبدالله یزدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در مراسم بدرقه این دانشجویان، اردوی دانشجویی راهیان نور را ظرفیتی بسیار ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و با اشاره به جانفشانی‌های حضرت ابوالفضل العباس در پیروی از امام زمان خویش برای دفاع از اسلام و ظلم ستیزی و تقدیم جان خویش در راه ولایت پذیری، ایثارگران و شهداء را عباس‌هایی برشمرد که در راه اطاعت از امر ولی فقیه و امام خود، حضرت امام خمینی (ره) سال‌ها جان خود را در راه دفاع از خاک پاک وطن تقدیم انقلاب و کشور کردند.

وی خطاب به دانشجویان تاکید کرد: قدر لحظات ناب حضور در مناطق عملیاتی را بدانید و امیدوارم که با کسب بهره‌های معنوی لازم و سلامتی از این سفر معنوی بازگردید.

به گزارش آنا، دانشجویان اعزامی پس از ادای احترام به مقام والای شهدای گمنام با بدرقه مسئولان دانشگاه و فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج قلعه گنج، منوجان و رودبارجنوب، رهسپار این اردوی معنوی شدند.

دکمه بازگشت به بالا