ورزشی

اعزام دوومیدانی کاران به مسابقات گزینشی پارالمپیک بدون سرمربی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مسابقات بین المللی فاجعه که آخر هفته در امارات متحده عربی آغاز می شود ، آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در دو و میدانی است. به همین دلیل ، شرکت در این مسابقات در دستور کار ورزش ، جانبازان ، معلولان ، نابینایان و کم بینایان است.

با این حال ، در روزهای اخیر ، تأخیر در صدور ویزا برای این ورزشکاران باعث ابهام در مورد ارسال وی به امارات شده است.

به دنبال کمیته ملی پارالمپیک ، سرانجام ویزای اعضای تیم ملی پارالمپیک صادر شد ، اگرچه هنوز برخی از اعضای تیم از جمله سرمربی در این زمینه مشکل داشتند.

حامد امیری ، محمدرضا احمدی ، علی اصغر جوانمردی ، محمد فتحی گنجی ، رشید مسجیدی ، علیرضا صادقیان ، سعید افراز و اکبر احمدی 8 دونده جانباز و معلول به همراه هاجر صفرزاده ، مسعود حیدری ، مهدی مرادی ، وحید علی نجیمی ، سامان کودکان هستند در نابینایان و کم بینایان ویزای خود را برای مسابقات بین المللی فاجعه دریافت کردند و امروز صبح (شنبه) عازم امارات شدند.

طبق برنامه اعلام شده توسط برگزارکنندگان مسابقات بین المللی فازا ، رده بندی ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات از فردا (یکشنبه) آغاز می شود. این مسابقات به طور رسمی از روز چهارشنبه (12 فوریه) آغاز شده و در تاریخ 16 فوریه ادامه خواهد داشت.

اعضای تیم ملی پارادوکس کشورمان به این مسابقات عزیمت کرده اند اما بهمن رضایی سرمربی تیم به دلیل کمبود ویزا آنها را همراهی نکرد.

بهزاد عزیزی و آقای. پیروج ، دو پرتاب نیزه ایرانی نیز امروز به دلیل عدم دریافت ویزا نتوانست تیم ملی را همراهی کند. در صورت حل مشکل ویزا ، این سه نفر فردا به تیم ملی در امارات اضافه می شوند.

در غیاب سرمربی تیم ملی پارادوکس ، ابراهیم مومنی و علیرضا حیدری به عنوان مربی اعضای این تیم را در مسابقات رده بندی و مسابقات همراهی می کنند.

دکمه بازگشت به بالا