ورزشی

اعزام ۳ غواص به مسابقات جهانی روسیه

به گزارش شفاف ، امیرحسین فروغ اظهار داشت: مسابقات جهانی غواصی تیر ماه در روسیه برگزار می شود. برای شرکت در این مسابقات ، ما برای جذب حامیان مالی مناسب مذاکره کردیم تا شرایط را برای اعزام 3 ورزشکار با مربیان و سرپرستان به این مسابقات فراهم کنیم.

وی گفت: “سال گذشته ، به دلیل عدم برگزاری دوره های تخصصی غواصی و تعطیلی باشگاه به دلیل کرونا ، مربیان غواصی از درآمد خوبی برخوردار نبودند و خسارت زیادی متحمل شدند. استان های مختلف در جنوب کشور. البته ، همه شرکت کنندگان برای واجد شرایط شدن در این دوره باید تست PCR را انجام دهد.

فروغ با اشاره به فعالیت 40 کلوپ غواصی در وضعیت فعلی ، توضیح داد: از روز گذشته 40 کلوپ غواصی مجوز خود را مطابق با پروتکل های بهداشتی تدوین شده در مناطق مختلف کشور دریافت کرده اند و مشکلی برای فعالیت آنها وجود ندارد.

رئیس کمیته غواصی فدرال افزود: “سال گذشته با شیوع کرونا ، وضعیت درآمد غواصانی که در این کلوپ کار می کردند نامناسب بود و به دلیل نداشتن بیمه تأمین اجتماعی ، آنها نمی توانستند از بیمه بیکاری استفاده کنند. فدراسیون کار می کرد در کلوپ یا به صورت رایگان ، بنابراین کمتر در معرض آسیب قرار می گیرند. بیمه تأمین اجتماعی دارند.

در پایان ، او از برگزاری یک مسابقات قهرمانی کشور و عکاسی در زیر آب در صورت بهبود شرایط برای کرونا در سال جاری خبر داد.

دکمه بازگشت به بالا