ورزشی

اعلام آرای کمیته انضباطی بسکتبال/ تماشاگران ذوب آهن محروم شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، کمیته انضباطی فدراسیون در خصوص حواشی بازی‌های ذوب آهن _ شهرداری گرگان و آویژه صنعت پارسا مشهد – نبوغ اراک از رقابت‌های لیگ برتر و بازی آورتای ساری و پایش پارت شاهرود از لیگ دسته اول حرفه‌ای تشکیل جلسه داد و آرای جدیدی صادر کرد.

* رای کمیته انضباطی برای رسیدگی به حواشی مسابقات لیگ برتر سال ۱۰۴۱ بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان بر اساس گزارش ناظر مسابقه با رفتار نامتعارف نسبت به بازیکنان شهرداری گرگان که باعث بی نظمی در سالن مسابقات شد، به شرح زیر صادر شد:

– یک جلسه محرومیت قطعی تماشاگران باشگاه ذوب آهن اصفهان از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند ۳ ماده ۸ آئین نامه انضباطی مسابقات ورزشی) و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی.

* رای کمیته انضباطی در خصوص حواشی مسابقات لیگ برتر سال ۱۰۴۱ بین دو تیم آویژه صنعت پارسا و نبوغ اراک بر اساس گزارش ناظر مسابقه که با رفتار نامتعارف نسبت به داوران که باعث بی نظمی در سالن مسابقات شده، به شرح زیر است:

– آقای بوژان زونکو (نبوغ اراک) به استناد (بند ۵ ماده ۷ آئین نامه) تخلف وی محرز و یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی که طول دوران تعلیق تا پایان فصل مسابقاتی است.

-آقای صادق جانداری (آویژه صنعت پارسای مشهد) به استناد (بند ۵ ماده ۷ آئین نامه) تخلف وی محرز و یک جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی.

* رای کمیته انضباطی در خصوص حواشی بازی آورتا ساری و پایش پارت شاهرود در روز جمعه مورخ ۱۹/‏۱۲/‏۱۴۰۱‬ از سری مسابقات لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بر اساس گزارش ناظر مسابقه با رفتار نا متعارف نسبت به داوران در طول مسابقه که باعث بی نظمی در سالن مسابقات شده به شرح زیر است:

– یک جلسه محرومیت تعلیقی آقای حسین یعقوب پور (آورتای ساری) از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند ۳ ماده ۸ آئین نامه انضباطی مسابقات ورزشی) که طول دوران تعلیق تا پایان فصل مسابقاتی می‌باشد و مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی.

– یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه آورتا ساری از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند ۳ ماده ۸ آئین نامه انضباطی مسابقات ورزشی) که طول دوران تعلیق تا پایان فصل مسابقاتی است. و مبلغ ١٠٠ میلیون ریال جریمه نقدی.

دکمه بازگشت به بالا