ورزشی

اعلام زمان‌ سه مرحله ثبت‌نام کاروان ایران برای بازی‌های آسیایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، پس از ایجاد تغییرات در چارت مدیریتی کمیته ملی المپیک، اقدامات لازم برای حضور در بازی های آسیایی ضمن انجام ثبت نام اولیه که در دوره مدیریت قبلی این کمیته و بر اساس خودروها انجام شده بود، ادامه یافت. .

بر این اساس، جلسات تخصصی با فدراسیون های داوطلبان اعزامی به بازی های آسیایی آغاز شد تا بر اساس ارزیابی های انجام شده در آنها، رشته ها و شرایط آنها – از نظر ترکیب و تعداد ورزشکاران اعزامی – برای اقدام در مراحل باقی مانده از ثبت نام برای هانگژو وحوزر در بازیهای آسیایی شود.

نوزدهمین دوره بازی های آسیایی از 1 تا 16 مهرماه 1402 برگزار می شود. در 10 مه تا آن بازی‌ها باید 3 مرحله ثبت نام برای کاروان کشورهای از جمله ایران انجام شود. طبق برنامه اعلام شده از سوی برگزارکنندگان بازی ها، مرحله دوم ثبت نام، معرفی رشته ها و تعیین حداکثر تعداد شرکت کنندگان در هر یک از آنها انجام می شود. Officials of the National Olympic Committee 11 بهمن ماه باید آن مهم را به سرامه باید.

خردادماه سال عینده هم زمان امتحان است که در کلم در آله کے نامان می شود. مردادماه هم باید ثبت نام نهایی کاروان ایران نمع شود.

کار است ایران استخدم کاروان با وطرینی مناف هاشمی در بازی های آسیایی حضور دارد.

دکمه بازگشت به بالا