ورزشی

افتخار آفرینی تنیسورهای نوجوان کشورمان در رقابت‌های جهانی

به رسانه های خبری بروید؟ در ادامه افتخار آفرینی تنیسورهای ایرانی، تیم ملی تنیس زیر 16 سال پسران و دختران ایران به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات پیش مقدماتی جهانی در سریلانکا را به دست آوردند ونمایندگان کشورمان با کسب عناوین برتر این مسابقات، مجوز حضور در مسابقات مقدماتی جهانی. معنای سخنان انبیا چیست نابود می شود.

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به درخشش تنیسورهای ایرانی در رقابت های مختلف اشاره کرد و افزودن به درخشش تنیسورهای کشورمان در رویدادهای بین المللی رده های سنی زیر 18 سال، فدراسیون تنیس میزبان مسابقاتی در سطح 3 تور جهانی را دریافت کرد.
وی با بیان هدف ایجاد فرصت های طلایی برای ورزشکاران است، افزود: از مهمترین برنامه های فدراسیون در چند ماه گذشته برگزاری مسابقات تور جهانی زیر 18 سال برالی کشورمان بود که این امر محقق شد.
عزیزی با تشکر از کمیته ملی المپیک گفت: با کمک فدراسیون، خانواده و کمیته ملی المپیک موفق به افتخار آفرینی در مسابقات مختلف برگزار شد که افتخارآفرینی مشکات الزهرا صفی یکی از نمونه های آن است.

وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک حمایت های ویژه ای از ورزشکاران دارد که در این راه کمک های بسیاری به فدراسیون ها تنیس شده است که امیدوارم با ادامه این حمایت ها بتوانیم درخشش تنی سوره های کشورمان را در عرصه های بین المللی کنند.

عزیزی گفت: فدراسیون تنیس برای سال 2022 پیشنهاد میزبانی مسابقات تور جهانی زیر 18 سال را به مدت 10 هفته به فدراسیون جهانی ارائه کرد که این درخواست درخواست قرار گرفتن و با برگزاری 2 هفتهای سطح 4 در جزیره کیش، ایران 8 هفته باقی مانده را ارائه کرد. پیام واضح است.
رئیس فدراسیون تنیس ادامه سال گذشته برای اولین بار تور جهانی در سطح 4 در شهر شیراز برگزار شد و برای سال 2022 تصمیم بر آن شد تا میزبانی سطح 3 را نیز به فدراسیون جهانی ارائه دهیم.
عزیزی با اشاره به مسابقات میزبانی تورهای جهانی در سطح 3 در ایران گفت: یکی از اتفاقات خوبی که رقم خوردن آن برای ورزشکاران کشورمان از اهمیت زیادی برخوردار بود، میزبان مسابقات جهانی در سطح 3 بود که برای اولین بار این مسابقات به مدت 2 بود. او به مرز ایران رسیده است.
وی تصریح کرد: سال گذشته تور جهانی زیر 18 سال به مدت 5 هفته در جزیره کیش، شیراز، ارومیه و تهران برگزار شد که موفق با اتحادیه جهانی در سال 2022 این تعداد با افزایش 2 برابری به مدت 10 هفته برگزار می شود که بهمن ماه برگزار می شود. سؤال هنگام مرگ، تعداد سؤالات هنگام مرگ.

رئیس فدراسیون تنیس افزود: تا پایان سال میلادی، جمهوری اسلامی ایران میزبان 2 هفته مسابقات در سطح 3، یک هفته در سطوح 4 و 5 هفته در سطح 5 در شهرهای مختلف کشورمان خواهند بود و تنیسورهای ایرانی می توانند با هزینه هایی برای ارتقاء سطح رنکینگ انجام دهند. خدا تو را حفظ کند.

.

دکمه بازگشت به بالا