ورزشی

افتخار خادم‌الشهدایی نگین ارزشمندی برای دانشگاه آزاد اسلامی

سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از تلاش های وی و همکارانش در برگزاری این بزرگداشت قدردانی کرد. خدمت به شهدای دانشگاه


بیشتر بخوانید:

شهید حسینی همچنان میهمان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند است


در این دیدار که در محل دفتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد، دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری مراسم غلامرضا فلاحی و همکاران تشکر و قدردانی کرد. مراسم یادبودی شایسته و محترمانه و خیرمقدم به خانواده شهید حسینی جهت بررسی امور شاهدان دانشگاه.

سید حسن هاشمی در این دیدار اظهار داشت: عزت خادم الشهدا گوهر گرانبهایی است که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند می درخشد.

افتخار خادم الشهدایی برای دانشگاه آزاد اسلامی گوهر گرانبهایی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز در این دیدار در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای والامقام و استقبال از خانواده شهید حسینی گفت: مادر گرانقدر این شهید با رضایت کامل استان را ترک کرد. .

غلامرضا فلاحی افزود: نامگذاری خیابان ها، برگزاری یادواره ها و یادواره ها یادآور حفظ آثار شهدا و ماندگاری در صحنه است.

جواد علیزاده مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد خراسان جنوبی نیز در این دیدار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری توضیح داد: ضربه زدند و این تذکرات و تذکرات را برای رساندن پیام شهدا به گوش سنگین ما کردند.

به گزارش آنا، در پایان این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با اهدای لوح تقدیر از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی و وی قدردانی کرد. همکاران

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا