اقتصادی

افزایش ۵۰۰ هزار حامی ایتام و محسنین در سال جدید هدف‌گذاری شده است

اخبار ورزشی/قم مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه برای سال جاری افزودن ۵۰۰ هزار حامی به جمعیت حامیان ایتام و محسنین هدف‌گذاری شده است، گفت: در سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی از ۴۳۶ هزار نفر از ایتام و محسنین حمایت کرده‌اند.

حسین گیلاسی، چهارشنبه بیست و سوم فروردین ماه در حماسه یتیم‌نوازی مردم قم، با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ همانند سال‌های قبل شاهد رشد حضور مردم در حمایت از ایتام و محسنین بودیم، بیان کرد: آمار حمایت‌های مردم از ایتام و محسنین در سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی از ۴۳۶ هزار نفر از ایتام و محسنین حمایت کرده‌اند.

مدیرکل هماهنگی امور اجرائی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: شهرهای معنوی با توجه به فضای معنوی که دارند در کمک به نیازمندان پیشگام هستند و تفاوت ویژه‌ای با سایر شهرها دارد، قم در حوزه یتیم‌نوازی همیشه حرف اول را زده و همیشه حضور پرشور مردم این شهر در حمایت از محسنین و ایتام زبان‌زد بوده است و بعد از قم نیز مشهد و شیراز جایگاه برتر را به خود اختصاس داده‌اند.

وی با بیان اینکه روند مشارکت مردم در حمایت از فرزندان ایتام و محسنین افزایشی است، بیان کرد: برای سال جاری برنامه افزودن ۵۰۰ هزار حامی به جمع یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدواریم طرحی که برای واریز فوری حمایت‌ها به حساب محسنین و ایتام اجرا شده است در افزایش آمار حامی‌ها تأثیرگذار باشد.

گیلاسی گفت: از نیروهای کمیته امداد استان قم تقدیر می‌کنیم که با استفاده از ظرفیت رسانه توانسته‌اند در افزایش حامی محسنین و ایتام گام‌های مطلوبی بردارند.

وی افزود: سرشماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ برای استان قم و ۳۰۰۰۳۳۳۳ برای کل کشور درنظر گرفته شده است تا افراد بتوانند با ارسال عدد ۱ برای حمایت از محسنین و ایتام ثبتنام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا