ورزشی

افشاگری معاون سابق پرسپولیس در مورد پاداش آسیایی و جذب اسپانسر

به گزارش یک خبرگزاری اخبار ورزشی؛ رضا یلوه در پاسخ به آنچه هنگام ترک باشگاه پرسپولیس اتفاق افتاد ، اظهار داشت: مدیریت تازه شکل گرفته و دیدگاه های اقتصادی آنها با دیدگاه های اقتصادی من جور در نمی آید و مناسب است که از هم جدا شویم و من چندین بار عنوان کردم که برای من بهتر است . من از تخت جمشید جدا می شوم تا سمیعی و همکارانش بتوانند دیدگاه های اقتصادی خود را عملی کنند.

رضا یلوه درباره اختلاف نظر از نظر سمیعی ، مدیرعامل این باشگاه گفت: مسئله مهم این است كه وی در روزی كه جعفر سمیعی معرفی شد ، معتقد بود كه مارك های مختلفی به صف شده اند و آماده عقد قرارداد با پرسپولیس هستند. و برای تزریق منابع مالی ، و این یک نقص از طرف ماست که تاکنون این مهم محقق نشده است و به دلیل تعهدات کرونا و پرسپولیس در قبال اسپانسرها ، متقاعد کردن اسپانسرها برای عقد قرارداد با پرسپولیس بسیار دشوار است. این مدیر در باشگاه پرسپولیس است که مدیر جدید دوست ندارد به کار خود با اسپانسر قبلی ادامه دهد و این نگرانی شرکت هایی است که حاضر به بستن قرارداد نیستند.

وی افزود: مدیرعامل جدید باشگاه یک سری قراردادها را مورد انتقاد قرار داد و من به او گفتم که با توجه به شرایط موجود قرارداد خوبی امضا کردیم و در 76 ماه 76 میلیارد تومان درآمدزایی کردیم و به باشگاه تزریق کردیم. در دوره انصاری بذرها تحت مدیریت رسول پناه کاشته و مراقبت شدند و در مدت 6 ماه نه تنها توانستیم 76 میلیارد درآمد کسب کنیم ، بلکه اگر شرایط خرابکاری وجود نداشت ، با شرایط تاج و کمبود تماشاگر و شرایط اقتصادی ضعیف ، دو برابر شد و حتی آن سه برابر شد.

نایب رئیس سابق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه در زمان حضور شما فقط 76 میلیارد وارد این باشگاه شد ، اضافه کرد: من باید روزی که وارد این باشگاه می شویم و برنامه های تجاری این پروژه را می سازیم و از مدل های آن در باشگاه های اروپایی پیروی می کنیم ، آن را به دو قسمت تقسیم کنم. اگر عادت کنیم به 600 میلیارد تومان در سال می رسیم. در باشگاه های اروپایی دیده می شود که به عنوان مثال رونالدو و دیبالا در کلیپ های تبلیغاتی شرکت می کنند و اگر این اتفاق برای بازیکنان ما بیفتد ، قطعاً یک اتفاق سرگرم کننده برای این باشگاه خواهد بود. حساب می شود.

یلوه افزود: در اولین سال عقد قرارداد ، پیش بینی درآمد باشگاه به جای 76 میلیارد ، در حدود 150 تا 200 میلیارد است. در تاریخ 29 نوامبر 1998 ، قراردادی منعقد کردیم که قرار بود در فوریه برنامه را بسته بندی کنیم و سپس حسن انصاری فرد در 11 مارس 1998 باشگاه را ترک کرد و از 11 مارس 1998 تا 6 مه 1998 ، درآمدزایی ما عملا متوقف شد و دلیل آن نیز قطع شد. بین کارگزار و عضو هیئت مدیره منجر به فسخ قرارداد می شود. به من یادآوری کنم که درخواست این باشگاه در ابتدا 700000 نصب بود ، اما پس از یک اختلاف هیئت مدیره و مصاحبه اعضای هیئت مدیره در یک خبرگزاری ، ما افت زیادی در نصب برنامه ایجاد کردیم ، که آسیب زیادی به باشگاه وارد کرد و پس از آن دیگر نمی توانستیم به هواداران اعتماد کنیم. . رنگ زدن. پیش بینی ما این است که در تاریخ 20 مارس 1998 ، ما 1 میلیون نصب فعال خواهیم داشت که از مصاحبه شرکای خود و مخالفت آنها رنج زیادی برده ایم.

وی در مورد پیشنهادی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از جدایی رسول پناه به شما داده بود ، به رادیو ایران گفت: من هیچ وقت مصاحبه نکردم و فقط برای آخرین قسمت برانکو به من گفتند که به کمک شما احتیاج داریم و مبلغ قسط نهایی را دریافت کردم. من به برانکو کمک کردم تا پول جمع کند و بعد از آن چندین جلسه برای انتخاب مدیرعامل برگزار شد و حتی از من برای شرکت در جلسه دعوت شد اما هیچ وقت در مورد من بعنوان مدیر عامل حتی به طور غیرمستقیم بحثی صورت نگرفت و من طبق جلسه ای که شرکت کردم فرصتی پیدا کردم درصدی که اگر آنها به من اعتماد کنند و من را به عنوان مدیر عامل معرفی کنند ، من یک منبع نقدی از خط تولید خود فراهم می کنم و آن را به اعضای هیئت مدیره اعلام می کنم. من تصمیم گرفتم که اگر به عنوان مدیرعامل انتخاب شوم ، بلافاصله این پول را تزریق می کنیم و مشکلاتی را که در نهایت اتفاق نیفتاده اند برطرف می کنیم.

سرانجام ، من باید به هواداران پرسپولیس اعلام کنم که این پاداش لیگ قهرمانان آسیا قبل از واریز به این باشگاه پرداخت شده است و بیشتر این پاداش ها دیگر در دسترس نیست زیرا دوستان از جایی که باید پول گرفته اند. و نمی تواند به جوایز باشگاه پرسپولیس آسیا اعتماد کند.

258 41

دکمه بازگشت به بالا