ورزشی

افشای علت عدم توافق پرسپولیس با طاهرخانی

شاهین طاهرخانی که هفته گذشته قرار بود در باشگاه پرسپولیس بازی کند اما به دلیل اصرار این باشگاه برای رایزنی با مدیر برنامه هایش لغو شد ، امشب ناگهان باشگاه پرسپولیس را ترک کرد.

امشب که آخرین فرصت برای انتقال است ، این بازیکن پس از یک هفته بحث به باشگاه پرسپولیس آمد و پرسنل پرسپولیس از رفتار هفته گذشته او ناامید شدند ، در حالی که همه تصور می کردند او فصل گذشته مدافع است. استقلال قرمز می شود بعد از دو ساعت مذاکره ، طاهرخانی ناگهان ناراضی از باشگاه پرسپولیس جدا می شود.

ماجرا از این قرار است که در جریان مذاکرات این بازیکن با مسئولان پرسپولیس ، در حالی که همه چیز روان پیش رفت ، ناگهان پس از چند تماس تلفنی ، این بازیکن اعلام کرد که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی ، باید بند دیگری به قرارداد وی اضافه شود که در نیم فصل است. با پرداخت صد هزار دلار می توان او را جدا کرد.

این یک بند بحث برانگیز است که در آن باشگاه پرسپولیس هزینه های زیادی می پردازد و برخی از بازیکنان خود را از دست می دهد. به همین دلیل سرپرست تیم از پذیرفتن این بند امتناع کرد و سرانجام طاهرخانی با نارضایتی از شرایط به باشگاه پرسپولیس گفت حالت خشم را ترک کند.

از آنجا که هنوز فرصت کمی وجود دارد ، این باشگاه دیگر نمی تواند بازیکن جذب کند و تنها راه باقی مانده برای این باشگاه جذب بازیکن آزاد است که شرایط ویژه ای دارند.

بیشتر بخوانید:پایان داستان طاهرخانی در ازای پیوستن به پیکان

253 251

دکمه بازگشت به بالا