اقدام انگیزشی سرمربی انگلیس/ در انتظار بازی «فرسایشی» مقابل ایران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، نشریه گاردین در آستانه بازی تیم ملی انگلیس مقابل ایران به جنبه های روانی بازی “گریت ساوت گیت” برای بازیکنان انگلیسی پرداخت و تاکید کرد که این مربی رویکردی سه جانبه به آمادگی روانی و حضور در بازی دارد. مسابقات قطر

در این گزارش آمده است:

«Грет саутгит ба мильний гифт: «از سیاست قطر چه باید کرد، سیاست ایران… و کمی ماشین تاکتیکی روی زمین». بعد از تمام جنجال هایی که این جام جهانی در آن وجود دارد اشعه وقت آن رسیده که او و بازیکنانش دلیل حضورشان در اینجا را بپذیرند و در حالی که روی مسائل مختلف حساس هستند، هیچ یک نباید خجالت بکشند یا درگیر هیجان قبل از بازی اول مقابل ایران شوند.

اگر تشخیص داده شود که ایران می تواند این کار را انجام دهد مهریه سختی برای شکسته شده بهد – تیم کارلوس من فشرده خواهد بود و شکستن آن دشوار است – دروازه جنوبی من مطمئن هستم که انگلیس آماده است. این به دلیل عامل روانی است که او از زمان جمع آوری بازیکنانش در اولویت قرار داد. ساوتگیت گفت: «ما باید صلید کنیم که و طرز فیکرمان – تا آنگ که تاکتیک و تنکیک کے دریم روی آن کردہ ایم.”

اقدام انگیزشی سرمربی انگلیسی/ در آستانه بازی «فرسایشی» مقابل ایران

در ادامه این گزارش به اقدامات انگیزشی انگلیس علیه بازیکنان نیز اشاره شده است: محیط هتل تیم در الوکره این برای کمک به استراحت بازیکنان طراحی شده است. اتحادیه فوتبال امیدوار است بتواند در جزئیات کوچک تفاوت ایجاد کند، مانند قرار دادن عکس عزیزان بازیکنان در اتاق خوابشان.

تمرینات Sautget در ابتدا سبک، سپس برای مدت کوتاهی سخت تر برای انطباق با گرما تنظیم شد و مجدداً فشار تمرینات کاهش یافت. سرمربی تیمش به تیمش گفت تقصیر آنها نیست که این دیدار در قطر برگزار می شود و کاملاً مشخص است که نظرش در مورد این تصمیم چیست. چیزی که او می خواهد بازی کند موقعیت نادری است که آنها در آن حضور دارند: نماینده انگلیس در یک تورنمنت بزرگ، تحقق رویاهای کودکی.»

سرمربی انگلیسی همچنین با مثال زدن از تیم آلمان و ذکر افتخارات بین المللی این تیم سعی کرد ذهنیت بازیکنانش را برای قهرمانی در این دوره از جام جهانی آماده کند.

گاردین در بخش پایانی این مقاله با اشاره به شرایط تیم ملی ایران نوشت: «سابر حیاتی است. ایران در 100 بازی تحت هدایت او فقط در 15 بازی دو یا چند گل به ثمر رساند. یک بردة فرسایشی در راه است»

خروج از نسخه موبایل