اقتصادی

اقدام شجاعانه یمن یک حادثه آخرالزمانی است

به گزارش خبرنگار اخبار ورزشی کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری ظهر امروز (جمعه یکم دی ماه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: در اجتماع توصیه به تقوا برای این است که جامعه اهل تقوا باشد یعنی علاوه بر تقوای فردی، جامعه هم باید با تقوا باشد.

وی افزود: ۲۰ جمادی الثانی تولد حضرت زهرا (س) را در پیش داریم، در آیه مودت خداوند به پیامبر می‌فرمایند «به مردم بگو که من برای رسالتم از شما پاداشی درخواست نمی‌کنم مگر مودت با نزدیکانم» .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در منابع اهل سنت نقل شده است که از پیامبر پرسیدند منظور از این نزدیکان چه کسانی هستند؟ پیامبر فرموند «علی (ع) و فاطمه (س) و ٢ فرزندان فاطمه، حسن (ع) و حسین (ع)» و راوی ادامه می‌دهد که پیامبر سه بار این مطلب را تکرار کردند.

وی ادامه داد: باز هم در منابع اهل سنت نقل شده که امام حسن (ع) بعد از شهادت حضرت علی (ع) خطبه‌ای خواندند و پس از معرفی خودشان فرمودند «مردم، من، حسن بن علی از اهل بیتی هستم که خداوند مودت با آنها را بر هر مسلمانی واجب کرده است».

غفوری اذعان کرد: تقوا ملاک ارزش مومن در پیشگاه خدا است و فردی پیش خدا جایگاه برتری دارد که در تمام زمینه‌ها با تقواتر باشد.

پیامبر مسیحیان اهل نسل کشی نبود

وی عنوان کرد: چهارم دی ماه سالروز میلاد حضرت عیسی است که پیامبر رحمت بود و عمرش به مبارزه با ستمگران یهود گذشت.

وی افزود: امروز کسانی که ظاهرا از او پیروی می‌کنند در فلسطین حمام خون به راه انداخته‌اند، پیامبر مسیحیان پیامبر مهربان و دلسوزی بود و اهل نسل کشی و کشتن بی‌گناهان نبود.

غفوری اذعان کرد: سالروز وفات ام‌البنین را در پیش داریم که روز تکریم مادران و همسران شهدا است که به حق نام گرفته است.

وی افزود: تجلیل از مادران و همسران شهدا در زبان مردم عادی غیر ممکن است، صبر و ایستادگی این‌ها را فقط خداوند می‌تواند جبران کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: این صبر و استقامت را به کوه هم نمی‌توان تشبیه کرد، کوه متلاشی می‌شود اما این صبر پا بر جا است.

وی گفت: اقدام شجاعانه و بی‌نظیر مردم یمن و انصارلله یمن و رهبر مجاهدشان اتفاق بزرگی است که در دنیا در حال رخ دادن است.

غفوری افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب، گردن رژیم صهیونیستی به دست گروه حماس، نه یک کشور یا ارتش کلاسیک، به دست یک گروه خم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تشریح کرد: از طرفی انصارلله یمن که خود در محاصره قرار دارد امروز شاهکاری را رقم زده که مسیر آمد و شد دریایی رژیم صهیونیستی را بسته‌ است این از آن حوادث تاریخی آخرالزمانی است.

وی ادامه داد: این جمله رهبر انصارلله یمن بسیار ماندگار است که گفته «بیشترین چیزی که ما دوست داریم نبرد مستقیم با آمریکا و اسرائیل است، اگر آمریکا قصد درگیری با ملت ما را داشته باشد سناریویی بدتر از افغانستان و ویتنام را تجربه خواهد کرد» یعنی دوره بزن در رو دیگر تمام شد.

دکمه بازگشت به بالا