ورزشی

الجزایر بازار بسیار خوبی برای بازرگانان است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری اخبار ورزشی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نشست خبری قبل از سفر به الجزایر گفت: خداوند را برای رفتن مردم به پای صندوقهای رای شاکرم و از مجریان و ناظران آن تشکر میکنم.

رئیسی با بیان اینکه سفری که ما داریم به الجزایر و به دعوت رئیس جمهور این کشور است، بیان کرد: این سفر از دو جهت مورد توجه است اول دیدار دو جانبه که یعد از ۱۶سال انچام می‌شود.

وی افزود: الجزایر از نظر ما کشوری است که در مقابل استعمارگران ایستادگی کرده است و جایگاه این کشور در آفریقا و شمال آفریقا جایگاه ویژه‌ای دارد. 

رئیس جمهور ضمن تاکید بر اینکه نقشی که دو کشور در اپک گازی و نفتی و در جهان اسلام داریم مارا به هم نزدیک کرده است، تصریح کرد: در دیدار دو جانبه هم موضوع فلسطین که نه تنها موضوع جهان اسلام بلکه موضوع بشریت است مورد بحث قرار خواهد گرفت.

رئیسی تاکید کرد: الجزایر بازار بسیار خوبی برای بازرگانان است و ایران با توجه به ارتباطات با آسیای میانه بازار خوبی برای الجزایر است. نشست سران فرصت خوبی است که موضوع اصلی که گاز باشد را پیرو صحبتهای دوحه دنبال کنیم و ما میتوانیم هاب منطقه شویم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا