ورزشی

الهامی: مسئولیت باخت به صنعت نفت گردن من است

سرمربی تیم فوتبال گفت: شکست صنعت نفت آبادان چیزی از ارزش بازیکنانش کم نمی کند و مسئولیت باخت بازی بر عهده من است.

به گزارش اخبار ورزشی، ساکت الهامی در نشست خبری پس از بازی با تیم صنعت نفت آبادان که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهار کرد: این برد را به تیم خوب نفت آبادان تبریک می گویم و امیدوارم همینطور باشند. موفقیت آمیز. همچنین به بازیکنانی که در این بازی بسیار خسته هستند می گویم خسته نباشید. این طبیعت فوتبال است که وقتی به آن فکر می کنیم، می توانیم آن را بازی کنیم، آن را بازی نمی کنیم و همیشه به بازیکنان خود می گوییم که این سخت ترین بازی است.

وی ادامه داد: صنعت نفت جزو تیم هایی بود که شرایط پیروزی مقابل آن ها را داشتیم. ما تلاش و انرژی زیادی برای این بازی گذاشتیم اما عوامل دیگری هم برای پیروزی لازم است.متاسفانه نمی دانم چرا امشب من یا بازیکنانمان بودیم که باعث شد سه امتیاز حساس را از دست بدهیم و این موضوع ممکن است ادامه پیدا کند. تا ما را اذیت کند، اما این شکست از ارزش بازیکنان نمی کاهد و مسئولیت باخت بر گردن شخص است. باید خودمان را برای بازی بعدی با تراکتور آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال هواداران گفت: شاید امشب استراتژی ای که برای این بازی ترسیم کردیم اشتباه بود و هر کاری از دستمان برمی آمد برای رفع آن انجام دادیم اما نتیجه ای نداشت اما بازیکنان واقعا زحمت کشیدند و من هم تلاش کردم. مطمئن هستم که بازیکنان همچنان به آنچه می خواهند دست خواهند یافت.” انشاالله در بازی های بعدی این نتیجه را جبران کنیم و دست بازیکنانمان را ببوسیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا