ورزشی

امیدوارم اتفاقات خوبی با استقلال در لیگ کشتی رقم بزنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

هادی حبیبی در گفتگو با خبرنگاران آنلاین ، با بیان اینکه تیم خواستار و توانمند برای حضور در لیگ کشتی تعطیل شده است ، اظهار داشت: پس از انصراف تیم دریاچه ارومیه از لیگ کشتی به دلیل عدم رعایت تعهدات مالی از سوی مسئولان ورزش استان ، کشتی گیران را به تیم استقلال منتقل کردیم. . البته تمام مراحل لازم از جمله قرارداد رسمی بین باشگاه و یک نماینده مستقل به پایان رسیده است و خوشبختانه تیم بزرگی برای لیگ داریم.

وی افزود: با توجه به حضور برخی از تیم های پایه و رقیب در لیگ و همچنین حضور تیم استقلال و چند بازیکن با استعداد و تازه وارد در این مسابقات ، پیش بینی می کنم اتفاقات خوبی در لیگ رخ دهد. البته در حال حاضر همه چیز به صدور مجوز برگزاری این مسابقات توسط ستاد مبارزه با فساد کرونا در ورزش بستگی دارد که امیدوارم هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

سرانجام اعضای کادر فنی تیم کشتی آزاد استقلال از احتمال جذب دو کشتی آزاد آزاد خبر دادند و گفتند: این مشکل همچنان ادامه دارد و ما برای جذب یکی از این کشتی گیران در حال نوشتن نامه به اتحادیه جهانی هستیم. ما برنامه ریزی کرده و به فینال می رسیم و در نتیجه تمام تلاش خود را برای افزایش قدرت تیم خود انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم کشتی استقلال برای حضور در مسابقات لیگ کشتی آزاد بسته شده است. در حال حاضر رضا یزدانی به عنوان سرمربی تیم و بهروز یاری ، محمد طلایی ، هادی حبیبی و مهدی براتی به عنوان اعضای کادر فنی معرفی شده اند. . در این میان کشتی گیران این تیم اگرچه از زمان شروع رقابت های لیگ مطمئن نیستند اما حدود 15 درصد از کل قرارداد خود را دریافت کرده اند.

طبق رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد ، تیم های دانشگاه آزاد اسلامی ، استقلال تهران ، کارخانه روغن کرمانشاه ، سالن کشتی گلستان و بجنورد در گروه A و تیم بازار بزرگ ایران ، هیئت کشتی قائمشهر ، پاس تهران ، ستارگان ساری و ویزازون در گروه B است.

دکمه بازگشت به بالا