ورزشی

امیدوارم این بار هم آسیا به تیم ملی ایران بنازد

رونمایی از جام جهانی در تهران/ تاج: امیدوارم این بار آسیا برای تیم ملی ایران هم ساخته شود.

مراسم رونمایی از جام جهانی امروز در برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی، مراسم رونمایی از جام جهانی امروز از ساعت 15:00 در برج میلاد تهران برگزار شد.

در این مراسم زاکانی شهردار تهران، محمد پولادگر دستیار قهرمان وزارت ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران، احمدرضا عابدزاده، حمید استیلی ، محمد فنایی، علیرضا فغانی، حسین فرکی، سیروس دین محمدی، خداداد عزیزی، نیما نکسا، حسن روشن، حمید درخشان، بهتاش فریبا، اکبر مالکی، علی اصغر، مدیر روستا، ریکاردو ساپینتو، جوزه مورایس و مدیران باشگاه نیز حضور داشتند.

آندره واشکوویچ، سارا گاندویی و کریس آکتالی نیز نمایندگان فدراسیون جهانی فوتبال در این مراسم بودند.

مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال در این مراسم گفت: دنیا را به دو قسمت تقسیم می کنیم. گروه هایی که در جام جهانی هستند و گروه هایی که در جام جهانی حضور ندارند. یک بار قبل از انقلاب و چهار بار بعد از انقلاب در جام جهانی بودیم. در آخرین بازدید نیز بهترین نتایج را گرفتیم که با پیام مقام معظم رهبری نیز همراه بود.

وی افزود: امیدوارم دفعه بعد که درباره جام جهانی صحبت می کنیم به عملکرد خوب ایران در قطر اشاره کنیم. موفقیت در جام جهانی سخت است، اما با جوانان عملی نیست. امیدوارم İn bar hm asia bah kishor ma ve tim mili iraan benazd.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج 0 من موافقم با 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا