ورزشی

امیدوارم بدمینتون دو سهمیه برای هانگژو داشته باشد

پوریا: امیدوارم بدمینتون دو سهمیه برای هانگژو داشته باشد

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: امیدوارم بدمینتون دو سهمیه برای هانگژو داشته باشد تا بتوانیم یک خانم و یک آقا را به این بازی‌ها اعزام کنیم.

مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش، مسئولین وزارت ورزش و جوانان، مسئولین کمیته ملی‌المپیک، روسای فدراسیون‌های ورزشی و ورزشکاران برگزار شد.

محمدرضا پوریا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی، درخصوص برگزاری این مراسم اظهار داشت: مراسم باشکوهی بود و به دلمان نشست جامعه ورزش همه حضور داشتند که نشان می‌دهد امام حسین در دل ماست. این حضور باشکوه خانواده ورزش ثابت کرد اسلام و ورزش در ارتباط هستند و ما هم وظیفه داریم در این مراسم‌ها شرکت کنیم.

وی درخصوص تکلیف تعداد سهمیه‌های اعزامی رشته بدمینتون به بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: قرار است امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای برگزار شود و تکلیف نهایی ما مشخص شود. ولی تا به امروز فقط اعزام یک سهمیه ما در بخش مردان قطعی شده است. امیدوارم کمیته ملی المپیک مساعدت کند و بتوانیم یک خانم و یک آقا را به این بازی‌ها اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون بدمینتون در پایان گفت: با توجه به اینکه هم بازی‌های آسیایی را داریم و هم خودمان میزبان جام فجر در زمستان سال جاری خواهیم بود این روزها کمی سرمان در فدراسیون شلوغ است ولی تلاش می‌کنیم 1402 را هم با موفقیت پشت سربگذاریم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا