ورزشی

امیدوارم در فوتبال به تفاوت‌ها احترام بگذاریم

آفتاب‌‌نیوز :

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلمالیق ازبکستان اظهار کرد: از مسابقات آسیا انتظار می‌رود که یک بازی عادلانه و منصفانه باشد و رقابت‌های خوبی را شاهد باشیم. این بالاترین سطح مسابقات آسیا است و امیدواریم که فردا یک دیدار بسیار خوب را شاهد باشیم و برای هواداران مسابقه بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

مورایس تصریح کرد: بازیکنان ما از نظر روحی، فیزیکی، تاکتیکی و تکنیکی بهترین آمادگی را دارند و می‌توانم بگویم برای این مسابقه ۱۰۰ درصد آماده هستیم و باید بهترین نتیجه را در مسابقه کسب کنیم. ما هر روز کارمان را به بهترین شکل و جدی انجام می‌دهیم؛ ما بازیکنان حرفه‌ای و با تجربه‌ای در مسابقات آسیایی داریم. حریف در این مسابقه نیاز به امتیاز دارد اما ما هم نیاز به امتیاز داریم؛ همه نیاز به امتیاز در بازی داریم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: ما برای اجتماع و مردم، عدالت نیاز داریم؛ فوتبال برای متحد شدن و دوست پیدا کردن است و از بازی فردا یک مسابقه باعدالت و منصفانه نیاز داریم. ما به حریف، فرهنگ ازبکستان و هواداران احترام می‌گذاریم، اهالی فوتبال به فوتبال فکر می‌کنند و امیدوارم در فوتبال به تفاوت‌ها و در کنار هم بودن احترام بگذاریم.

کاسیموف: به دنبال کسب سه امتیاز برابر سپاهان هستیم

به گزارش اخبار ورزشی، میرجلال کاسیموف، سرمربی آلمالیق عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان ایران در این رابطه اظهار کرد: ما مسابقات را با شرایط خوبی آغاز نکردیم. بنابراین باید این مصاف را با برد پشت سر بگذاریم. هدف ما در این دیدار تنها پیروزی است.

همچنین انزور اسماعیلوف، بازیکن این تیم نیز در این نشست خبری عنوان کرد: ما انتظار دیداری آسان نداریم چون تیم های ایرانی بازیکنان خیلی خوبی دارند. بر همین اساس ما باید بهترین نمایش خود را در میدان داشته باشیم.

دکمه بازگشت به بالا