ورزشی

امیدوارم شرایط در عربستان هم خوب باشد /ما هم بازیکنان ستاره داریم 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است که الان زمان تمرکز بر روی بازیهای باشگاههای آسیای است و نباید روی موضوعات دیگری فکر کرد وامیدواریم که در آینده شرایط برای ما هم خوب شود.

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی از اصفهان ، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با الاتحاد عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، اظهارداشت: بابت حضورتان سپاس همیشه آغوشم برای شما رسانه ها باز است و بازی خوبی خواهد بود حتی برای شما رسانه ها، امیدوارم فردا تمام عکاسان و خبرنگاران را فردا ببینیم.
وی افزود: در خصوص بازی فردا چیزهای زیادی برای بازی فردا خواهیم داشت و این که تیم های عربستانی برای فوتبال به ایران می آیند بسیار خوب باشد. واضح است که ما نماینده کشور ایران است و باید برای ایران بازی کنیم و همین طور هواداران سپاهان و امیدوارم فردا استادیوم پر باشد و شاهد حضور حداکثر هواداران باشیم و اگر افرادی به هر دلیلی نتوانستند در ورزشگاه باشند در خانه بازی خوبی را شاهد باشند برای کیفیتی که هواداران قرار است از خود نشان دهند در ورزشگاه خوشحالم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: می‌خواهیم یک بازی با کیفیت و خوب را نشان دهیم و می‌خواهیم بازی منصفانه پیش برود. امیدوارم در عربستان همین گونه میزبانی شود. ما به دنبال بازی زیبا هستیم باور من این است که بازی خیلی خوبی خواهیم داشت. من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد.
وی در خصوص پیش بینی بازی گفت: همیشه این جواب نتیجه را رد می کنم، چرا که نتیجه بازی، آخر بازی است، اما اگر در بازی نتیجه برنده باشیم در سایر موضوعات مربوط به بازی هم می توانیم پیروز باشیم و باید پله به پله جلو برویم و امیدوارم که در بازی فردا موفق باشیم.
سرمربی پرتغالی سپاهان خاطرنشان کرد: ما تمرکز خودمان را روی بازیهای آسیا قرار می دهیم، الان لحظه با هم بودن و رقابت در زمین داشتن است، در حال حاضر با یازده بازیکن پیش می رویم و امیدوارم که در آینده شرایط خوبی پیش برود برای ما و همان طور که AFC برای عدالت و پیشرفت تلاش می کند و ما هم امیدواریم این مسأله برای ما رخ دهد.
مورایس خاطرنشان کرد: ما هم ستاره های بسیار خوبی در تیم خودمان و ایران داریم، مثل پیام که بسیار فوق العاده است، بازیکنان ایرانی بسیار خوبی داریم که می توانستند در تیم های اروپایی بازی کنند.
وی تاکید کرد: فکر می کنم لحظات متفاوت در زندگی خواهیم داشت و باید بر روی آن تمرکز کنیم و در لحظه باید تمرکز کنیم الان جام باشگاههای آسیا است باید روی آن تمرکز کنیم و از آن لذت ببریم و از پس این چالش برآییم.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا