ورزشی

امیدی به امیدها ندارم/ دروازه‌بان‌ها در این فصل خوش درخشیدند

سلطانی: امیدی به امیدها ندارم/ دروازه‌بان‌ها در این فصل خوش درخشیدند

پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی در مورد مسائل مختلف فوتبال ایران صحبت کرد.

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی، ضمن اشاره به از سرگیری تمرینات پیشکسوتان پرسپولیس اظهار داشت: پس از یکی دو سال وقفه به خاطر کرونا تمرینات‌مان را از سر گرفتیم و خوشحالم که بار دیگر در جمع پیشکسوتان و رفقای قدیمی آن حضور دارم و می‌توانند در کنار آنها از فوتبال لذت ببرم.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی در دوره حضور امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی تاکید کرد: ما تحت هر شرایطی باید حامی تیم ملی باشیم، برای من فرقی نمی‌کند کدام مربی در تیم ملی حضور دارد. این حمایت باید به ویژه از مربیان داخلی باشد تا فضا برای کمک به رشد فوتبال ما در عرصه بین‌المللی فراهم آید. مربیان خارجی معمولاً جز هزینه‌های گزاف عایدی برای فوتبال ما نداشتند و حالا که کادرفنی تیم‌های ملی در حضور مربیان داخلی شکل گرفته باید از آنها حمایت کنیم.

این پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس در خصوص تیم امید تصریح کرد: به نظر من نمی‌توان امید و انتظار زیادی از این امید داشت نه اینکه مقصر این امر کادرفنی باشد؛ برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌هایی که برای این تیم صورت گرفته به گونه‌ای نیست که بتواند به فوتبال ما و پیشرفت آن کمک کند آرزوی همه معین است که این تیم نتیجه بگیرد و به المپیک صعود کند اما واقعاً امیدی به این مساله و تحقق این آرزو نداریم.

سلطانی ضمن تمجید از عملکرد تیم گل‌محمدی در فصلی که گذشت، گفت: پرسپولیس در این فصل عملکرد خوبی داشت ولی تیم‌های دیگر در مجموع شرایط خوبی را به لحاظ فوتبالی نداشتند.  جز چند تیم انگشت‌شمار بقیه تیم‌ها بسیار ضعیف عمل کردند و نتوانست انتظارات را برآورده کند. به نظر من زمان آن فرا رسیده است که دوباره نگاه‌مان به پایه‌ها نگاه ویژه باشد تا بتوانیم از استعدادهای موجود بهترین بهره را ببریم.

وی در ادامه افزود: لیگ و بازی‌های جام حذفی در حالی به پایان رسید که متاسفانه خبری از بازیکن پدیده و نوظهور در فوتبال ایران نبود که این موضوع می‌تواند مشکل بزرگی برای فوتبال ایران باشد.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در خصوص وضعیت دروازه‌بان‌های حاضر در تیم‌های لیگ برتر گفت: به نظر من از نظر دروازه‌بانی شرایط خوبی داشتیم. در صدر  آنها علیرضا بیرانوند عملکرد خوبی داشت و چهره‌هایی مثل پیام نیازمند، پورحمیدی و یکی دو دروازه‌بان دیگر توانستند نمایش و عملکرد خوبی را در این فصل از خود ارائه دهد.

انتهای پیام/ 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا