ورزشی

انتصاب بهزاد آقازاده به عنوان نایب رییس جدید کمیته سوپرساباکی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی ، آموزش فنی با سمینارهای آنلاین مربیان و نمایندگان منطقه ای در مقابل کانچو اکبر روح پرور ، بنیانگذار سوپرساباکی فوق العاده ، به میزبانی بشار برگزار شد ، جایی که آخرین دستاوردهای فنی در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. نظر داده شد

اما مهمترین قسمت این مراسم معرفی معاون جدید رئیس کمیته Supersabaki بود. کانچو اکبر روح پرور ، در مقابل جمعی از میهمانان و میهمانان باشگاه ورزشی لاله ، طی تصمیمی “دکتر بهزاد آقازاده” ، یکی از مدیران ورزشی برجسته منطقه را به عنوان معاون جدید و معاون رئیس کمیته سوپرساباکی منصوب کرد. انتصاباتی که به نظر می رسد فصلی جدید در توسعه میدانی است.

لازم به ذکر است که “دکتر آقازاده” یکی از پیشکسوتان ورزشهای رزمی بود که این ورزش را با کیوکوشین در سال 1968 آغاز کرد و بعداً در سال 1975 با دای دوجوکو ادامه یافت.

وی در حال حاضر 5 کاراته دان و 6 کاراته از فدراسیون ورزشهای رزمی دارد و چندین قهرمانی ملی را نیز در کارنامه خود دارد.

همچنین ، پسرش “بهراد آقازاده” چندین عنوان قهرمانی را در رده سوپرساباکی از جمله مدال طلای قهرمانی اروپا در بلاروس کسب کرده است.

کانچو روح پرور در سفر خود به استان از فعالیت های باشگاه نقاشی مشهد و حکام باغبان بازدید کرد.

آموزش در پارک ملی مشهد و همچنین زیارت امامزاده سید مرتضی کشمیر و کوهنوردی در ارتفاع شهر از دیگر برنامه های انجام شده در این سفر است.

لازم به ذکر است که بهزاد آقازاده و همچنین حجت الاسلام هاشمی خادمان امامزاده سید مرتضی کشمیرار در برگزاری این برنامه ها آسیب فراوانی دیدند.

701

دکمه بازگشت به بالا