ورزشی

انتظار از سرپرست وزارت ورزش/ مدیرانی که استقلال را نابود کردند! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علی جباری در گفتگو با خبرنگار آنلاین به شرایط آبی پوشان تهرانی در آستانه شروع رقابتهای لیگ برتر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقلال در حال کامل شدن است، با اضافه شدن یک تمرین دهنده خوب و یک بدنساز آشنا به علم روز دنیا و چند بازیکنی که قرار است ظرف دو روز آینده به استقلال بپیوندند شرایط ابی پوشان بهتر خواهد شد.

جباری در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال با نکونام موفق خواهد شد یا خیر تاکید کرد: نکونام مربی جوان و با تجربه ای است. سالها حضور در فوتبال اروپا به او تجربه گرانبهایی داده و اعتقاد دارم می تواند موفق باشد اما باید تا آخرین بازی پایان فصل هوشیار بوده و مراقب حاشیه و حاشیه سازان باشد.

علی جباری ادامه داد: خیلی ها نمی‌خواهند استقلال با نکونام موفق باشد بنابراین کار برای او سخت است. البته مدیریت هم باید از سرمربی تیمش حمایت کند. نکونام هدفی جز موفقیت استقلال ندارد و به تنهایی نمی‌تواند همه بار مشکلات را به دوش بکشد.

جباری در خصوص تغییرات بسیار زیاد در مدیریت استقلال که به این تیم ضربه زده است گفت: تا به حال سابقه نداشته این تیم در یکسال ۴ مدیر عوض کند که این تغییرات نه تنها کمکی به استقلال نکرد بلکه بیشتر تیم را به حاشیه برد و استقلال را از هدف اصلی اش دور کرد.

این پیشکسوت ادامه داد: متاسفانه در سالهای اخیر مدیران کاربلد و آشنا به ورزش خانه نشین شدند و افراد سفارشی که وابسته به برخی آقایان هستند و هیچ سابقه مدیریتی هم نداشته صاحب صندلی ریاست می‌شوند و این آقایان جز نابود کردن استقلال هنر دیگری از خود به جای نگذاشتند و همین افراد استقلال را به پرتگاه بردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص دیدار آبی پوشان برابر نفت آبادان هم گفت: این دیدار در گرمای نفس گیر خوزستان انجام می شود ، نفتی ها چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته اند و انگیزه بالایی دارند تا بتوانند در هفته اول استقلال را شکست دهند.

وی افزود: استقلال هم می‌داند روز سختی خواهد داشت ، بازی در هوای گرم ، برگزار نکردن اردوی آمادگی قوی و انجام ندادن بدنسازی پیش فصل استقلال را با مشکل مواجه کرده اما مطمئنم استقلال با حفظ شکل تیمی خود و روحیه جنگندگی بازیکنان و انجام دستورات کادر فنی می تواند به پیروزی برسد.

وی خاطر نشان کرد: استقلال یک فصل حساس را پیش رو خواهد داشت. فصلی که خیلی ها منتظر نابودی استقلال هستند. این اتفاقات تلخ وظیفه هواداران و پیشکسوتان را سنگین تر از گذشته خواهد کرد. همه باید دست به دست هم دهیم از تیم حمایت کنیم و اجازه ندهیم افراد نالایق و حاشیه ساز به راحتی بتوانند به استقلال ضربه بزنند.

وی در خصوص تغییر وزیر ورزش هم اظهار داشت : سجادی عملکرد خوبی در وزارت ورزش نداشت و انتقادات زیادی از او شد و او بدلیل نداشتن مدیریت خوب هم از مجلس کارت زرد گرفت و هم مورد انتقاد اهالی ورزش و خصوصا فوتبالی ها قرار گرفت.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: امیدوارم کیومرث هاشمی که سالها در ورزش کشور فعالیت داشته و چهره شناخته شده ایی است بتواند عملکرد مثبت و تحولی خوب در ورزش کشور بوجود بیاورد.

این کارشناس فوتبال افزود: هاشمی باید نگاه یکسان به دو تیم‌ استقلال و پرسپولیس داشته باشد و به هر دو به یک اندازه کمک کند. در دوران سجادی نگاه به این دو تیم‌ یکسان نبود و استقلال از این اختلاف نگاه ضربه بدی خورد.

دکمه بازگشت به بالا