ورزشی

انتقاد ازعملکرد بازیکنان استقلال مقابل تراکتور/بدترین بازی ما بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به روابت محرون آنلاین، روی چشم ها عصر جمعه در زيت خبري خود با اصحاب بامديا بعد از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی در تبریز با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان استقلال راضی نیستیم، افزود: تغییر دادن مشکلاتی که در تعطیلات جام جهانی برای بازیکنان تیم به وجود آمد و نتوانستیم از نظر روحی بازیکنان را برای بازی آماده کنیم.

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه تیم هنوز به سطح مطلوبی نرسیده است، گفت: قبل از شروع جام جهانی تیمی متحد بودیم اما مشکلات درون خانواده این وحدت را از بین برد و شاهد یک اتفاق قابل قبول نبودیم. بازی از تیم استقلال. .

چشم ها ياداور شد: ين همه ديسلي براي باهانه گیر این درست نیست، اما امروز درست است که مقابل تیم بزرگ تراکتور صاحب در دو موقعیت قرار داریم و به محمد محبی اعتقاد داریم.

وی ذزعان دادست: در تول بازی مهدی پور و متاهری 2 موقعیت خوب برای استقلال به وجود به ولی به ریسد نریسد

چشم ها در خصوص مصدومیت محمد محبی خاطرنشان شد: در حال حاضر اطلاعات دقیقی از وضعیت این بازیکن نداریم و باید منتظر نتیجه آزمایشات باشیم.

و در پاسخ به این سوال که در بازی بعدی مقابل تراکتور که جام حذفی خواهد بود چگونه بازی می کنید؟ از نو فیلم إن بازی ما عیب های خود را برطرف خواهیم کرد.

سرمربی تیم استقلال گفت: فعلا پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته است و نمی توانیم کمکی به تقویت تیم برای اولین بازی در جام حذفی کنیم.

تیم استقلال با شکست 2 بر صفر مقابل تراکتورسازی با 27 امتیاز همچنان در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا