ورزشی

انتقاد غیرمستقیم پاشازاده از مجیدی/ خودمان را مرکز استقلال ندانیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مهدی پاشازاده ، مدیر ورزشی باشگاه استقلال ، با وجود درخواست برگزاری جلسه با فرهاد مجیدی سرمربی تیم ، در نهایت نتوانست این کار را انجام دهد.

پاشازاده گفت: “هیچ چیز بزرگتر از نام استقلال نیست.” هرچه داریم به نام استقلال است. من به دنبال قطعات نیستم. چه ادبیات بدی تولید می کنند. اتفاقات بدی در باشگاه هایی افتاده است که به امری عادی تبدیل شده است. آیا جواد زرینچه بازیکن کم فروشی است؟ اینجا خانه جواد نیست؟ آیا پرویز مظلومی برای این تیم سخت کار نکرد؟ آیا این چهارمین علامتی نیست که به هواداران پرسپولیس نشان می دهیم مظلومان دچار مشکل هستند؟

مدیر ورزشی باشگاه استقلال تاکید کرد: متأسفانه ما اصل فوتبال را که لذت است از هواداران استقلال می گیریم. برای کمک به استقلال آمدم. هیچ مدیر فنی در فوتبال اروپا وجود ندارد. علی پروین درست می گوید مدیر فنی کشک است. مدیر فنی همان دستیار است و در اینجا آنها نام خود را تغییر داده اند. تعریف معاون ورزشی بین کادر فنی – بازیکنان و کارکنان مدیریت است. مدیر ورزش های فوتبال جهان مالدینی در میلان و نودود در یوونتوس است.

پاشازاده ادامه داد: به عنوان یک دوست با فرهاد تماس گرفتم و او را دعوت کردم. به عنوان مدیر ورزشی ، من نامه ای به او نوشتم تا هماهنگ شود و ببیند از من چه می خواهد که من از مدیران بخواهم.

گفت: فرهاد هم پیراهنی را که من پوشیدم می پوشید. من با تمام وجود از فرهاد حمایت می کنم. خود فرهاد این تیم را تعطیل کرده است و این را می داند و باید همچنان در راس تیم باشد. با وجود شکست مقابل استقلال در مرحله حذفی و شکست مقابل الهلال ، مدیریت باشگاه همچنان پشت سر فرهاد ایستاده است. من نیز از او حمایت کردم و منطقاً پشت سر او ایستادم تا بماند و کارش را انجام دهد.

پاشازاده به طور غیرمستقیم از مجیدی انتقاد کرد و اظهار داشت: روزی اسامی ما روی سکو خوانده شد و ما دستبند می پوشیدیم و مشهور بودیم ، آیا این بدان معناست که ما اکنون بزرگتر از استقلال هستیم؟ یا اگر من مهدی پاشازاده نباشم ، استقلال می میرد؟ نه ، این خبر نیست. سرنوشت استقلال به یک نفر وابسته نیست. خود را مرکز استقلال تصور نکنید و تعامل کمی داشته باشیم و خود را بعد و قبل از استقلال تقسیم نکنیم.

در پاسخ به این س ،ال که چه چیزی فرهاد مجیدی را ناراحت می کند؟ گفت: ما واقعاً نمی دانیم. نظر من این است که فرهاد تنهاست و باید به او کمک کرد. بنده فرهاد و دوستش هستم. من در استقلال بیشتر و کاپیتان او بودم. در روز استقلال فرهاد ، ما روابط خانوادگی خوبی داشتیم.

پاشازاده با تاکید بر اینکه ممکن است مجیدی او را یکی از مدیران استقلال بداند ، تصریح کرد: وظایف باید مشخص شود. ما زیر نظر وزارت ورزش بودیم و سپس هیئت مدیره ، مدیرعامل ، کادر فنی و بازیکنان آنجا بودند. مجیدی با سه مدیرعامل کار کرده است. برای ما غیرممکن است که هنگام مجازات بخندیم و از سوغاتی عکس بگیریم و سپس بگوییم این بد است.

در مورد وضعیت کنونی مدیریت باشگاه ، نمایندگان ورزشی باشگاه استقلال تاکید کردند: آقایان ملکیان و مظلومی در هیئت مدیره هستند. استعفای مددی پذیرفته نشده است. این که آیا این برداشت به هیچ وجه قابل قبول است یا خیر. من با طرفداران صحبت کردم. یک سری اتفاقات بد در استقلال رخ داده و دارد می افتد. من شخصاً انتقاد می کنم که اگر مشکلی وجود دارد ، باید آن را با طرفداران در میان بگذاریم. نظر من این است که اگر برخی افراد واقعی را جمع آوری و از آن استفاده کنیم ، واضح است که هیچ کس مدیرعامل استقلال نخواهد بود. چرا باید مدیر عامل شوم و قسم بخورم؟ برخی از چیزهای ناشایست می ترسند.

پاشازاده می گوید: “ما به خود پشت می کنیم”. ناگفته نماند که رقیب ما (پرسپولیس) کاری کرد. چقدر به هم کمک می کنیم؟ امروز افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس گفت مشکلات زیادی در این تیم وجود دارد اما ما به خودمان کمک کردیم.

در صورت جدایی موقت ، آیا شما هم از استقلال جدا می شوید؟ ” پاشازاده در پاسخ به این سوال گفت: چه یک روزه باشم و چه یک ساله ، کارم را به درستی انجام خواهم داد و هیچ چیز برایم مهمتر از استقلال نیست. من از هیچ کس نمی ترسم و از هیچ کس بازخرید نمی کنم. اگر ما عاشق استقلال هستیم ، باید ببخشیم و پایین بیاییم. من نمی توانم با حامی تماس بگیرم. آنها بیش از نیاز کمک کرده اند. من باید با سرپرست نیز ارتباط برقرار کنم. من نمی توانم با همه دعوا کنم. دود این حوادث به چشم استقلال و هواداران راه یافت.

نماینده ورزش باشگاه استقلال تاکید کرد: من به هواداران حق عصبانی شدن می دهم. من می خواهم مدیریت قوی تر باشد. من هم از فرهاد خواستم آرام شود. همه باید وظایف خود را بدانند.

پاشازاده که در برنامه “ورزش و مردم” درباره کمبودها و جریمه های فرهاد مجیدی توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال صحبت کرد ، گفت: “من به اجماع نرسیده ام.” فدراسیون امروز تعطیل است. روز شنبه ، کسانی که این را انتخاب می کنند باید دلیل آن را بیان کنند. باشگاه نظر خودش را دارد.

دکمه بازگشت به بالا