ورزشی

انتقاد نکونام از پاتوسی

به گزارش شفاف، جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: تیم ما در نیمه اول موقعیت های زیادی داشت و به جز یک کرنر تراکتورسازی نتوانست از زمین عبور کند تا فشار بیاورد. ما. هدف.” بازی در این نیمه یک طرفه بود و حداقل نیمه اول باید با نتیجه دو بر صفر به سود تیم کشورمان به پایان می رسید.

وی ادامه داد: در این دیدار موقعیت هایی را از دست دادیم و طبیعت فوتبال این است، من از نیمه اول بازی واقعا راضی بودم و بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند و واقعا زحمت کشیدند، با برنامه هایی که داشتیم توانستیم ایجاد موقعیت عالی مقابل تراکتورسازی که چنین موقعیتی را به حریف نداد و به دروازه آنها نزدیک شد. اگر در زدن ضربه آخر دقت می کردیم قطعا می توانستیم پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: نیمه دوم بازی کمی فشرده تر و گسترده تر شد و حریفان 7 نفره دفاع کردند و نگاهشان به ضد حمله بود و این کار را برای ما سخت کرد. . . در همان بازی حریف و در شرایطی که تیم به اهواز آمد تا دفاع کند و از ما امتیاز بگیرد و خوشحال شود، شرایط را به وجود آوردیم. تراکتور هم در نیمه دوم بازی را بست و دفاعی بازی کرد.

وی گفت: در 30 دقیقه پایانی مسابقه فکر می کنم کل بازی در 10 دقیقه پیش رفت و آنها بازی را خواباندند و روی زمین افتادند. متأسفانه دروازه بان تراکتورسازی هم مصدوم شد که جای ناراحت کننده ای بود چون نمی خواستیم برای بازیکنان اتفاقی بیفتد اما سایر بازیکنان حریف روی زمین افتادند و گلایه ما این بود که بازی خوب پیش نرفت و کشتند. بازی و پزشکان و برانکاردها همیشه در بالای زمین حضور داشتند. باید در نیمه اول گل می زدیم و بازی را تمام می کردیم. در نیمه دوم می‌توانیم گل‌هایی بزنیم که از آنها استفاده نمی‌کنیم و این طبیعت فوتبال است که اگر گل نزنی و از موقعیت‌ها استفاده نکنی، نمی‌توانی در یک مسابقه پیروز شوی.

نکونام گفت: در حالی که برخی از تیم ها موقعیت داشتند و گل می زدند و در بازی ها نیز پیروز می شدند، تیم ما در ایجاد موقعیت بسیار خوب بود اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم و از آن بازی هایی بود که تیم ما در خلق موقعیت های عالی به آن دست یافت. شد.

وی افزود: هفته گذشته نیز همین مشکل را داشتیم. شرایط ما خوب است اما باید تمرکز خوبی هم داشته باشیم تا گلزنی کنیم. مهم این است که باید بازی را ادامه دهیم و فکر می کنم از سه بازی هفت امتیاز گرفتیم و از دست ندادیم، شرایط ما خوب است و در حال پیشرفت هستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متاسفانه دو روز پیش صابر حردانی را به دلیل ابتلا به آنفولانزا از دست دادیم. جبوری و صالحی هم همینطور. در ضمن کارت بازی لیموچی دیروز منتشر شد و امروز وینگر نداریم و مجبور شدیم از آن استفاده کنیم. ما حردانی و جبوری را نداریم، دو وینگر بزرگمان که چوبدستی ما هستند. موسوی را به دلیل دیسک کمر و استاندار را به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران نداریم.

وی گفت: ضمن اینکه حدود 5 هفته است که پاتویسی برای ما بازی نکرده و شرایط بدنی او را می بینید. من حافظ منافع فولاد هستم و وقتی باشگاه به من اعتماد کرد و من را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، باید بگویم که اگر پاتوسی به شرایط و وزن ایده آل خود نرسد، مطمئن باشید جریمه سنگینی برای او در نظر خواهم گرفت و این را به خودم می گویم.

نکونام اضافه کرد: مشکلاتی وجود دارد اما ما با این افراد خوب کار می کنیم و خسته نباشید به بازیکنانم بگویید که واقعا زحمت می کشند اما در نهایت باید گل بزنیم و این را نباید فراموش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا شرایط بدنی پاتوسی اینگونه است؟ او گفت: به عنوان یک مربی باید مراقب پاتوسی باشم. پارسال که در فولاد بودم او 75 کیلوگرم بود اما الان 79 کیلوگرم است و 5 هفته است که بازی نکرده است. من هرگز دوست ندارم در مورد بازیکنانم صحبت کنم، اما بازیکنان باید بدانند که من مدافع منافع باشگاه هستم و باید از باشگاه دفاع کنم و باید به زودی این وضعیت را اصلاح کنیم.

وی درباره داوری هم گفت: داور خیلی خوب است و آقای همرنگ هم داور خوبی دارد اما نمی دانم داور چهارم این بازی خانه ای در کنار ورزشگاه دارد یا اینجا کار می کند چون برای ما بوده است. در تمام مسابقات و تا کنون برای چهار بازی. فولاد حاضر است. در بازی با هواداران الکی به من کارت دادند و امروز کارت دیگری به من دادند و من خندیدم. به طوان خلیفه سلطان گفتم چرا کارت را به من دادند و او به من گفت که اشتباه می کند. در طول سالی که مربیگری کردم، هرگز چهار اخطار دریافت نکردم.

وی افزود: من محترمانه اعتراض کردم و اگر اعتراض کردم که باعث ناراحتی کسی شده قطعا از داور عذرخواهی می کنم اما لطفا این داور چهارم را برای مسابقه ما رها نکنید. اگر خانه او اهواز بود، امسال برای ما در چهار بازی کافی بود. اقای افشاریان دیگه ولش نکن واسه کود بازی. زمین باید آرام باشد. امروز اصلا مشکلی نبود و هر دو تیم کار خود را انجام دادند.

نکونام گفت: قبل از بازی گفتم چرا کارت را به من دادی و او پاسخ داد خنده دار است. من نمی خواهم این را بگویم زیرا او می خواهد در فوتبال نامی دست و پا کند. با این حال، این درست نیست. در بازی امروز تنشی وجود نداشت و بازی پر جنب و جوش بود اما لطفا این داور چهارم را برای بازی به اهواز نفرستید. اجازه دهید داور به عنوان داور چهارم آرام شود. داور چهارم بازی امروز ناگهان زمین را پر کرد و شروع کرد به کارت دادن.

دکمه بازگشت به بالا