ورزشی

انتقاد کیهانی از فدراسیون دوومیدانی؛ مجلس ورود کند!

عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک با اظهارات دبیر فدراسیون دوومیدانی در خصوص عملکرد کمیته ملی المپیک.

به گزارش اخبار ورزشی، علی رزایی، دبیر فدراسیون دومید در گفت وگو با اخبار ورزشی، مدعی عدم همکاری کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی، سرپرست تیم اعزامی ایران به بازی های کشورهای اسلامی با این فدراسیون شد. . همچنین به حضور عده ای در قونیه اشاره شده و سفرشان توریستی است. رضایی با تکیب تست کورونای خود به تصفیح رحیمی در دادن ایدی کارتش کرد کرد

بیشتر بخوانید:

دبير فيديرة دوميداني: بريك بري بري فورسون به تركيا آمدند/ انها عليه دوميداني شهد.

پاسخ کمیته المپیک به المپیک 2018: دبیر فدراسیون توانایی مدیریت خود را نداشت.

مجید کیهانی، یکی از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی در گفت وگو با اخبار ورزشی، در پاسخ به انتقاد دبیر فدراسیون دوومیدانی از عملکرد کمیته ملی المپیک، اظهار کرد: این کمیته در سال 2018 به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی مطرح شد. من سه سال است که مسئولیت دو و میدانی را بر عهده ندارم و تاکنون نیز مسئولیتی در این زمینه نداشته ام.» هیچ مصاحبه یا واکنشی مشخص نشده است. من فقط به عنوان یک علاقه مند و کارشناس اتفاقات این رشته را دنبال می کنم اما متاسفانه یکی از مسئولان فدراسیون دوومیدانی که عادت دارد در پایان دوره مدیریتی خود به مردم حمله کند و به مردم بی احترامی کند از اعضای مختلف کمیته ملی المپیک انتقاد کرد. در مصاحبه ای و به نوعی با فرار و شانه خالی کردن از مسئولیت، عملکرد مدیریت فدراسیون دوومیدانی افشا شده در قونیه را مرهون عملکرد کمیته ملی المپیک، کمیته اجرایی و سرپرست کاروان ورزش ایران در قونیه

وی افزود: دفاع دو و میدان خوب و قابل تحسین است اما انداختن توپ مشکلات و مشکلات خود در این ورزش به زمین دیگران چیز دیگری نیست که بتوان آن را به جلو دویدن برای عدم مسئولیت تعبیر کرد. البته قبلا گفتم این عادت این نوع افراد است.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ادامه داد: اینکه فردی با تست کرونای مثبت سوار هواپیما می شود، با جان مردم بازی می کند و سپس با فشار، ارعاب و مصاحبه وارد دهکده بازی ها می شود و ورزشکاران و مربیان در آنجا حضور پیدا می کنند. با امید موفقیت در آنجا زندگی کنید. . . . . . .

رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی گفت: در زمینه مسائل فنی با اصغر رحیمی سرپرست کاروان قونیه اختلاف نظر دارند اما او کار ریاست را درست و با دقت انجام می دهد. و کوچکترین جزئیات را می توان از او گرفت. به ناظرم کیدر کریدن زحمات اقای راحیمی به دور از عنساف است. من در چند بازی المپیک، آسیایی، اسلامی و داخل سالن با او کار کرده ام، پروتکل ها را رعایت می کند و رعایت می کند اما اگر فدراسیون برنامه نداشته باشد قطعا قبول نمی شود. مهمتر از همه این مسائل، نگهبان کاروان ایران در وهله اول وظیفه حفظ امنیت اعضای کاروان را بر عهده دارد.

کیهانی گفت: در بخشی از گفت و گو با این مسئول دوومیدانی، عملکرد کمیته ملی المپیک در بقیه رشته ها مورد انتقاد قرار گرفت که مسئولیت کمیته ملی المپیک با دکتر صالحی امیری این است که ایشان در خدمت به ورزش کشور با تمام توان و ظرفیت. در حد امکان حتی در سخت ترین شرایط در رشته های مختلف کمک می کند. تیم دوومیدانی ایران بارها از کمک کمیته المپیک استفاده کرده است. پرداخت 140 درصد بودجه سال 1400 این فدراسیون، کمک های خارج از بودجه به ورزشکاران شاخصی چون حدادی، فصیحی، تفتیان، هاشمی، پیر جهان و… آخرین لحظه کمک کمیته ملی المپیک بود. به دو و میدانی که نادیده گرفته شد.

و در پاسخ به اینکه دبیر دوومیدانی مدعی شد هتل و سالن آکادمی را در اختیار دوومیدانی قرار نداده است، گفت: در دقیقه 90 تمام کارهایمان را انجام می دهیم و منتظر کمک هستیم. نشانه سوء مدیریت و بی تدبیری است.» آکادمی ملی متعلق به همه فدراسیون هاست اما استفاده از ظرفیت آن نیازمند برنامه ریزی قبلی است. به همین دلیل امکان پاسخگویی به درخواست فدراسیون ورزش و ورزش وجود ندارد.

کیهانی در پاسخ به انتقاد دبیر فدراسیون دوومیدانی با حضور مدیران کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و اعضای هیات اجرایی در قونیه گفت: حوزر ناید اما بیر دیر فیدیر دومدانی است به آن تبریم. می دهد که کویم یک بریش بریای آمریکا در امرینستان است و دیر در اومیدانی در کونیه و جهای دیر. بهتر است نمایندگان محترم مجلس به این مبحث ورود کنند که حضور دبیر فدراسیون دوومیدانی در تمامی رویدادها و مسابقات با چه امکانات و چه نیازی فراهم می شود.

وی افزود: در این بین حضور تیم ملی دو و میدانی جوانان ایران در مسابقات مهم بین المللی از نظر فدراسیون ضروری نیست و دبیر فدراسیون و سایر مسئولان این رشته از اعزام تیم دو و میدانی در آینده خودداری می کنند. . ז עשר ז שר ני דלס ד מידי מרביני בטער שט שט שקד רטען ר עשע דר משפ משפ משפ מחש מחש מרב מרב מרב מרב מרב מרב מרב מרב מרב מרב מרב משפ משפ משפ משפ משפ משפ דר דר עשע עשע עשע עשע עשע עשע עשע רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען רטען ר ר ר עשע עשע עשע עשע עשע עשע עשע עשע עשע עשע עשע דר דר דר דר דר דר משפ משפ משפ משפ משפ משפ משפ משפ משפ משפ משפ משפ משפ משפ משפ משפ משפ משפ משפ משפ משפ מרב מרב מרב מרב מרב מרב מרב מרב؛!

کیهانی در پیاین گفت: مشکلات دوومیدانی ایران نه مالی است و نه به ورزشکاران و مربیان. مسئولان فدراسیون دوومیدانی به جای فرار از واقعیت کنونی و ارجاع مسائل و مشکلات دو و میدانی به هواداران این رشته و کسانی که هنوز صدای گزارش های آنها را در ذهن هواداران اولین المپیک می شنوند. ورزش، بسته به لگد زدن به خود و نگاه به سوء مدیریت خود و فکر کردن به آینده این ورزش مهم و شایسته مدال است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا