ورزشی

انریکه: بازی با سوسیداد مهم‌تر از ام‌باپه است

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن بار دیگر به احتمال جدایی کیلیان ام‌باپه از این تیم واکنش نشان داد که البته این بار واکنش او متفاوت‌تر از گذشته بود.

به گزارش اخبار ورزشی، پاری‌سن‌ژرمن در یکی از بازی‌های حساس دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت.

لوئیس انریکه، سرمربی تیم پاریسی، در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: بازی‌های برگشت در لیگ قهرمانان همگی سخت‌اند. نتیجه‌ای که گرفتیم خوب است اما ممکن است فریبنده باشد. این چیزی است که سعی می‌کنم از آن اجتناب کنم.

انریکه در دقایقی که با سوالات متعددی در مورد آینده ام‌باپه احاطه شده بود، به نظر می‌رسید که نگران بود و مدام با مترجم اتحادیه فوتبال اروپا برای این بازی شوخی می‌کرد که سؤالات خطاب به او را متوجه نمی‌شود و می‌گفت: «هجوم سوالات درباره ام‌باپه… من فقط سوالات روزنامه‌نگاران را دریافت می‌کنم و به آنهایی که دوست دارم پاسخ می‌دهم. این سبک من است. مسابقه برابر سوسیداد مهم‌تر از ام‌باپه است و بنابراین در مورد ام‌باپه نظری نمی‌دهم.»

ام‌باپه، کاپیتان تیم ملی فرانسه و بهترین گلزن تاریخ پاری‌سن‌ژرمن، از زمانی که به مدیران باشگاهش اعلام کرده است در پایان فصل جاری جدا می‌شود، یک بازی کامل با تیمش انجام نداده است و مدام توسط انریکه تعویض می‌شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا