ورزشی

انزلی‌چی‌ها به جمع مدعیان قهرمانی فوتبال زنان برمی‌گردند؟

معصومه جهانچی می گوید با توجه به بازیکنانی که در فصل جدید لیگ برتر جذب کرده اند و تلاش هایی که انجام می دهند، می خواهند جزو سه تیم برتر لیگ برتر بانوان باشند.

به گزارش اخبار ورزشی، هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد که کشتی گیر بندرانزلی با نتیجه دو بر یک میزبان خود البرز را شکست داد. این تیم در هفته دوم این رقابت ها که روز جمعه ششم اردیبهشت ماه برابر خاتون قهرمان دوره قبل برگزار می شود، به میدان می رود.

معصومه جهانچی درباره هفته اول مسابقات گفت: هفته اول برای همه تیم ها مهم است. بازی اول است و تیم هایی که در لیگ کار می کنند زمان زیادی برای آماده شدن برای دیدار نداشتند، بنابراین این هفته برای همه تیم ها مهم است. تلاش می کنیم با بازیکنانی که جذب کرده ایم جزو سه تیم برتر ایران باشیم.

وی در ادامه افزود: البرز تیم خوبی است. ما تیم و بازیکنانش را می شناختیم و بازیکنانمان را توجیه کرده بودیم که باید سه امتیاز بازی را کسب کنند. بازی را خوب شروع نکردیم چون هنوز هماهنگی کافی نداشتیم اما بازیکنان سعی کردند از اشتباهات حریف استفاده کنند و پیروز شوند.

وی درباره دیدار با خاتون بوم در هفته دوم این رقابت ها گفت: با وجود اینکه بوم تیم خوبی است و چندین قهرمانی و همچنین تجربه جام باشگاه های آسیا را در کارنامه دارد، اما بدون شک بازیکنان تمام تلاش خود را برای دادن این تیم به کار خواهند گرفت. یک امتیاز خوب.نتیجه را به نفع خود در خانه نگه دارید. سعی می کنیم بهترین بازی را ارائه دهیم.

سرمربی ملوان در پایان گفت: امیدوارم مجوز حضور تماشاگران صادر شود چرا که هواداران ملوان منتظر ورود به ورزشگاه هستند و اکثریت تماشاگران زن نیز ملوان هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا