ورزشی

اول فصل هم از استقلال پیشنهاد داشتم/ جنگ ما در آسیا نابرابر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، جواد نکونام پیش از بازی فولاد خوزستان و استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: می دانیم که فردا یک مسابقه سخت و سخت روبرو خواهیم شد. ما باید تلاش کنیم تا موفق و متمرکز باشیم. ما می دانیم که استقلال تیم خوبی ، با استعداد و بسیار فنی است. استقلال همیشه استقلال است. تیم های بزرگ همیشه عالی هستند. استقلال خواستار قهرمانی بود و بازیکنان با کیفیتی داشت و کار را برای ما سخت کرد. برای موفقیت باید بازی را با تمرکز و خوب شروع کنیم.

وی درباره پیشنهاد باشگاه استقلال برای تربیت وی به جای محمود فكری ، توضیح داد: من از سعید آذری تشكر می كنم. آذری واقعاً برای نیروها و مردم خوزستان کار می کرد. تشویق ما به هواداران آذری و مدیریت شرکت فولاد است. در حالی که استقلال را ارائه می دهم ، می خواهم اینجا بمانم و کارهایی را که با کود شروع کردم تمام کنم تا ببینم در سال های آینده چه اتفاقی می افتد.

سرمربی فولاد افزود: در ابتدای فصل هم تیم استقلال و هم تیم های دیگر به من پیشنهاد دادند اما با قلب و منطق تصمیم گرفتم در فولاد بمانم و برای مردم خوزستان کار کنم. انشاالله بتوانیم کود را موفق کنیم. کار در باشگاه فولاد باعث خوشحالی من ، همکارانم و همه بازیکنان شد.

نکونام در مورد دیدار آینده فولاد و برنامه مسابقات لیگ برای دیدار برابر العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: ما تنها سهمیه ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان هستیم. برنامه ریزی در این لیگ برتر ، بی قراری ما و تیم ما را دشوار می کند. آخرین بازی ما در لیگ خارج از خانه بود و مجبور شدیم برای میزبانی العین به اهواز برگردیم. درخواست ما این است که آنها شرایط تیم ما را برای داشتن بهترین عملکرد در آسیا در نظر بگیرند.

وی در پاسخ به س questionsالات مربوط به پنجره نقل و انتقالات بسته باشگاه فولاد ، یادآور شد: “جذب نیرو”. بازیکنی که نیم فصل جذب شود می تواند به هر تیمی کمک کند. متأسفانه ، پنجره های فولادی هنوز بسته بودند و ما نمی توانستیم بازیکنانی پیدا کنیم. امیدوارم در این جنگ نابرابر مخصوصاً در لیگ قهرمانان آسیا افتخار کنیم. تیم العین بازیکنان خارجی زیادی دارد. آنها هفت بازیکن خارجی دارند و من شنیده ام که آنها هنوز به دنبال بازیکنان خارجی هستند تا بازیکنان ژاپنی آسیب دیده را جایگزین کنند.

سرمربی فولاد در پایان گفت: “ما تا پایان لیگ ایران با کمبود بازیکن روبرو خواهیم شد و کار ما در مقابل تیم های خواهان استقلال ، پرسپولیس ، تراکتور ، گل گهر و سپاهان دشوار خواهد بود.” این تیمی است که در نیم فصل اول 10 بازیکن گرفته و اکنون سه یا چهار بازیکن به این تیم اضافه شده است. نمی توان این مشکل را نادیده گرفت. به هواداران قول می دهیم که با این تلاش تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا کمبودها جبران شود.

دکمه بازگشت به بالا