اقتصادی

اکبرپور: استقلال سقف را رعایت نکند فوقش جریمه می دهد/ اولویت اول نکونام گل نخوردن است

اکبرپور: استقلال سقف را رعایت نکند فوقش جریمه می دهد  اولویت اول نکونام گل نخوردن است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم باید برای نیم فصل تقویت شود و باید بازیکن بخرد، فوقش جریمه نقدی اش را می‌دهد.

علیرضا اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد بازی استقلال مقابل پیکان عنوان کرد: بازی در نیمه دوم خیلی بهتر بود. استقلال در نیمه دوم با حضور پیمان بابایی سرعتی تر شد و توانست به هدفش برسد.

نکونام هدفش اول گل نخوردن است

وی در مورد اینکه چرا این تیم در نیمه های اول معمولا بازی خوبی از خود نشان نمی دهد، تصریح کرد: این به طرز فکر جواد نکونام برمی گردد. او هدفش این است که اول تیمش گل نخورد. مربیانی که چنین طرز تفکری دارند در نیمه اول سعی می کنند حریف را خسته کنند و سپس در نیمه دوم از همین راه برای رسیدن به گل استفاده می کنند.

استقلال با این روش نبرد حداقل نمی بازد

اکبرپور در پاسخ به این سوال که آیا این روش در همه بازی ها جواب می دهد، گفت: فعلا که نکونام از این روش جواب گرفته است. حداقل اگر نبرد بازی را هم نمی بازد. البته فوتبال است و ممکن است تیم شکست هم بخورد اما برای جواد نکونام ایده آل این است که تیمش گل نخورد.

استقلال برای قهرمانی باید در همه پست ها تقویت شود

پیشکسوت تیم استقلال در مورد اینکه تیم برای نیم فصل چه باید کند تا تقویت شود، تاکید کرد: استقلال فصل را با شرایط خاصی شروع کرد. تغییر مدیریت و حضور نکونام در آن شرایط و عدم جذب بازیکنانی که می خواست خیلی سخت بود و با این شرایط بهترین نتیجه را گرفته است. این تیم در اکثر پست ها باید تقویت شود تا بتواند راه را برای قهرمانی فراهم کند.

باشگاه بازیکن خارجی بگیرد

اکبرپور تاکید کرد: استقلال به خاطر قضیه سقف قرارداد نیم فصل اول نتوانست بازیکن جذب کند و حالا برای نیم فصل دوم باید جبران کند. این تیم در خط دفاع و هافبک و حمله نیازمند بازیکن است و اگر بازیکن ایرانی در نیم فصل دوم نمی شود گرفت باید خارجی بگیرد.

استقلال سقف را رعایت نکند فوقش جریمه می دهد

وی در پاسخ به این پرسش که سقف قرارداد مانع از این است که باشگاه بتواند خریدهای گران قیمت داشته باشد، گفت: ما همان اول فصل هم گفتیم سقف بودجه کار کارشناسی شده ای نیست. الان هم از صحبت های برخی از مسئولان فدراسیون مشخص شده آزمایشی بوده است. استقلال هم باید بازیکن مورد نیازش را بخرد فوقش جریمه الی اش را می دهد. وقتی 4 امتیاز را بر می گردانند یعنی می توانید خرید کنید و بعد جریمه اش را بدهید. این همه کشور صاحب نام در فوتبال داریم فدراسیون می تواند یکی از آنها را برای اداره فوتبال الگو کنند تا این قدر به مشکل نخوریم. این قانونی که برای سقف قرارداد گذاشتند بیشتر برای منبع درآمد فدراسیون است.

دکمه بازگشت به بالا