ورزشی

اکبرپور: شانس قهرمانی استقلال از بین نرفته است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو در این تیم خوب کار کرده است.

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با اخبار ورزشی، درباره تساوی تیم فوتبال اسقلال برابر صنعت‌نفت آبادان و اظهار کرد: فکر می‌کنم استقلال بازی خوبی را انجام داد و باید برنده بازی می‌شد. نیمه اول وقتی بازی تمام شد، تصور می‌کردم که در نیمه دوم بازی استقلال گل‌های دیگری را هم به ثمر خواهد رساند اما در نیمه دوم استقلال گل خورد و شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانست برنده شود. با این حال وقتی سه بار توپ به دیرک دروازه برخورد می‌کند پس تیم بد بازی نکرده اما با بدشانسی فرصت‌ها به گل تبدیل نشده است. من فکر می‌کنم بازیکنان استقلال هنوز باخت به پرسپولیس در داربی را فراموش نکرده بودند.

او درباره اینکه آیا استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد یا خیر؟ هم گفت: روی کاغذ که چیزی تمام نشد است. پرسپولیس هنوز سه بازی دیگر دارد و استقلال هم دو بازی دیگر پیش رو دارد. تا دقیقه ۹۰ هیچ چیز تمام نشده است. تیم ما سال اول لیگ برتر با یک مساوی قهرمان می‌شد اما این اتفاق رخ نداد و پرسپولیس به جای ما جام را بالای سر برد. الان هم ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و بازیکان به هیچ عنوان نباید امید خود را از دست بدهند. استقلال باید با تمام وجود کار کند و در دو بازی پیش رو برنده شود و منتظر لغزش حریفان بماند.

اکبرپور در ادامه به اشتباهات داوری علیه استقلال اشاره کرد و گفت: این فصل متاسفانه اشتباهات داوری علیه استقلال بود و این تیم بازی‌های زیادی را به خاطر این موضوع از دست داد. به اعتقاد من اگر داوری‌ها بدون اشتباه بود الان استقلال با اختلاف صدرنشین لیگ بود. متاسفانه داوران ما اشتباهات سهوی زیادی انجام دادند و امتیازات مهم زیادی را از استقلال گرفتند.

او در ادامه درباره عملکرد ساپینتو هم گفت: ساپینتو عملکرد خوبی در استقلال داشته و توانسته بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد. استقلال در طول فصل بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت و بردهای ارزشمندی را به دست آورد اما به هر حال شرایط طوری رقم خورد که تیم از کورس قهرمانی فاصله بگیرد. به نظرم ساپینتو در استقلال خوب کار کرده و نشان داده که مربی توانمندی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا