ورزشی

اگر زیدان برابر آتالانتا بازی می‌کرد خیلی نگران می‌شدم

آتالانتا چهارشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود. جیانپارو گاسپرینی قبل از بازی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “حتی اگر مادرید تعدادی بازیکن مصدوم داشته باشد ، در بهترین حالت خواهد بود.” این تیم در لیگ قهرمانان فرق می کند ، همانطور که در اینتر در میلان دیدیم. آنها خیلی خوب بازی می کنند. “مادرید در حال حاضر یک تیم بسیار قدرتمند تر است ، همانطور که در لالیگا نشان داده شده است.”

سرمربی آتالانتا ادامه داد: “اگر زین الدین زیدان بازی می کرد بیشتر نگران می شدم اما خوشبختانه او نیمکت نشین بود. او هنگام بازی کارهای بزرگی انجام داد. در حالی که در یوونتوس بازی می کرد ، من سرمربی پریماورا بودم و می نشستم و تماشا می کردم تیم بزرگسالان پس از فارغ التحصیلی تمرین می کند. زیدان کارهای شگفت انگیزی انجام می دهد. او به عنوان مربی بازی های مهم را برنده شده و عناوین ارزشمندی را به دست آورده است. اسکر در دنیای زیدان وجود دارد و او یک فرد عالی در این ورزش است.

این مربی ایتالیایی اضافه کرد: “ما هرگز با رئال مادرید روبرو نبوده ایم و این مهمترین بازی ما به دلیل وجهه ای است که رئال مادرید دارد. ما در برابر تیم های بزرگ و قدرتمند بازی می کنیم. باید هویت خود را حفظ کنیم. ما نمی خواهیم روش را تغییر دهیم ما بازی می کنیم اما باید مراقب حریف باشیم.

گاسپرینی درباره شانس پیشرفت تیمش گفت: “رئال مادرید روی کاغذ شانس بیشتری دارد ، اما ما باید تلاش کنیم.” ما می خواهیم بازی آنها را درک کنیم و بدانیم که چگونه در برابر این تیم منسجم واکنش نشان دهیم. ما با تمام توان بازی خواهیم کرد و باید فراتر از توان خود عمل کنیم.

دکمه بازگشت به بالا