ورزشی

ایتالیا استثنایی است اما ما قهرمانی می خواهیم

طبق گزارش شفاف و به نقل از Sky Sports ، تیم ملی فوتبال انگلیس که برای اولین بار به فینال مسابقات یورو رسیده است ، باید در فینال به مصاف ایتالیا برود.

این بازی فردا شب در ومبلی برگزار می شود.

ساوت گیت ، سرمربی انگلیس در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت: “شما باید در بهترین حالت خود باشید تا برابر ایتالیا پیروز شوید.” آنها یک تیم باورنکردنی هستند و بدون شک بهترین تیم به فینال راه یافته است. تیمی که بهترین عملکرد را دارد قهرمان می شود.

وی ادامه می دهد: وقتی به فینال صعود می کنید ، باید برنده شوید. انتخاب یک تیم برنده سخت است ، اما انگیزه زیادی داریم و بدنبال قهرمانی هستیم. من دو سال است که ایتالیا را تماشا کرده ام و می دانم که این تیم با مانچینی پیشرفت زیادی کرده است. آنها سبک بازی مشخص و انرژی زیادی دارند. در تیم ملی ایتالیا ، مانند هر تیم باشگاهی در این کشور ، یک رشته تاکتیکی خاص وجود دارد ، با این حال ، ما می خواهیم در ومبلی پیروز شویم.

ساوت گیت گفت: “ما در برابر تیمی بازی داریم که در سه سال گذشته بهترین عملکرد را داشته و بازیکنان باتجربه و مربیان بسیار خوبی دارد.” حضور هواداران در ومبلی قدرت ویژه ای به ما می بخشد. جو زیبایی ایجاد خواهد شد و امیدوارم از این فضا به خوبی استفاده کنیم.

دکمه بازگشت به بالا