ایجاد 140 زمین بدمینتون پارکی در سطح استان در راستای همگانی کردن این ورزش / صعود رتبه بدمینتون گیلان در کشور طی دو سال اخیر

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی گیلان؛ دکتر. مجید فاتحی ، رئیس هیئت بدمینتون گیلان در جلسه شورای ورزش همگانی و شورای امور جوانان استان به ریاست استاندار اظهار داشت: بدمینتون گیلان ، ما با برنامه ریزی های انجام شده توانستیم رتبه بدمینتون گیلان را از 24 به 12 افزایش دهیم. ، و توانایی در جامعه بدمینتون گیلان وجود دارد که گام موثرتری را در این زمینه سرگرم کننده بردارد.

وی افزود: برای رواج ورزش بدمینتون ، طبق سیاست فدراسیون بدمینتون ایالتی ، طرحی برای ایجاد 140 زمین بدمینتون سفالی در 140 نقطه استان (شهرهای مرکزی و روستایی) پیشنهاد شده است.

وی گفت: 105 نقطه در مراكز روستاها (بوستان های روستا) توسط تالار بدمینتون گیلان كه دارای امکانات اولیه است ظرفیت و پتانسیل شناسایی شده و 35 نقطه از شهرهای موجود در بوستان های شهر تعرفه گذاری شده اند.

وی خاطرنشان می کند: هزینه ساخت زمین بدمینتون به گونه ای بودجه بندی می شود که دهیار و شهردار می توانند با کمترین هزینه اقدام کنند.

وی خواستار حمایت استاندار از این طرح شد.

فاتحی ادامه داد: شوراهای بدمینتون در همه شهرها آماده همکاری و مذاکره در اجرای این طرح بی سابقه هستند.

وی اظهار داشت: در استان گیلان 87 مربی زن و مرد با کارت مربیگری درجه یک تا سوم و 83 داور زن و مرد بدمینتون داریم. این نشان می دهد که منطقه از توانایی های خوبی در این زمینه برخوردار است. به طوری که با استفاده از این نیروی کار مجرب ، می توان در زمینه محبوب سازی بدمینتون اقدام سیاسی انجام داد ، با این اقدام ، سرانه شاخص ورزشی در استان افزایش چشمگیری یافته و اقدامات موثری در زمینه نشاط و شادابی انجام می شود.

در پایان استاندار گیلان ضمن حمایت از رواج ورزشهای مفرح و ارزان قیمت ، راهنمایی های لازم را در زمینه لزوم همکاری شهردار و اهالی روستا برای اجرای طرح ارائه داد.

foto_2021-03-08_21-16-37

خروج از نسخه موبایل