اقتصادی

ایرانسل و سایپا از خودروی متصل رونمایی کردند

ایرانسل با حضور دکتر رویداد فناورانه خودروهای آینده، در بافت رونمایی به عنوان سرویس خودرویی ها متصل است، فهنم های رانز با دستیار عالمی و فنوری ریاستگموری و گروه خودروسازی سایپا پرای همکاریزمندا، امر.

به گذرش خبرگزاری آنا، خودروی “شاهین ملاسل” محصول جدید شرکت خودروسازی سایپا آس سرویس “خودروی ملاسل” ایرانسل بهراهمند شادده خ.

کجاست خودرو که امروز به عنوان آن رونمایی شاد، دارایی ویجای های مانند ارسال اطلاعات محلی، لینک با مراکز خدماتی و لجستیکی به سایت های اورژانس، ارسال گرش دیاگ خودرو با لذت پایش اطلاعات و اطلاعات در اینترنت.

مراسم رونمایی در خودرو ایران، ورزشگاه گسترش فناورهای حوزه فدایی و انتقال معاون علمی و فناوررییس جامهوری و مرکز تحقیقات و این روزها از صنایع خودروی ساییپا نهما است.

عمدتاً درک این موضوع با حضور دکتر منوچهر منقی دبیر و دکتر شهریار زینی مدیر ورزشگاه طرح کلان، گسترش فناورهای حوزه، فدایی و حوزه و حمل و نقل با نظارت علمی و دستیار متعصب، رهبر، رهبر جمهوری، قاضی، راوی، مهندس، محمد علی سایپا و مهندس محسن یوسف پور مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل امضای تنش، پایان جانبی، دوره ویژه ارتقاء سطح رابط، با هدف یافتن زیرزخایی ضروری، ارتقاء چراغهای آن و گسترش زیستبام متصل به خودروخای خدراوایی.

خودرویی آنلاین است |  ایران

رویداد فناورانه خودروهای آینده، امروز و فردا، 25 و 26 مهرماه 1401، با هدف بهره مندی از شرکت زفیت تای تنمند و دانشبانیان پرای رفیعی نیازهای فناورانه در گسترش خودروهای اینده، قزل آلش، حمیدز.

این داستان در رویداد، چهارشنبه 20 مهرماه 1401، با حضور دکتر شهریار زینی، مدیر ورزشگاه طرح کلان، فناورى حوزة فدى و همل و ترانسفر، به سرپرستى دانشیار علمى و فناورى ریاسعه الشریعه ساخته شد. سب الزمان، مهندس یازمی سیارآزمنی، دکان معاون علمی و فنوری ریستگوموری بورگزار را اداره می کرد، او می خواست.

در یک جمله محور اصلی برگزاری در رویداد محل استقرار مرکز بررسی و صنایع نوری خودروسازی سایپا با حضور پراتورهای اولین و بوزار-گترین ایران دیجیتال برگزار میشود میتوان به تاریخ می باشد. -طریح پرهازی و ترهچی هیبرید، تاری و سیستم سخت، پیشراته کم راننده، فناورهای خودروهای پسوند متصل و قطعات و زیرزخ های متصل به آن، تجهیزات تار و سخت و تجهیزات تست انواع خودرو، اسچارگاهی خضر خید و ارک.

خودرویی آنلاین است |  ایران

فناوري خودروهاي متصل به پدييا NUظهورظهورOR ASTK TENA TANHA MANUFACTURED .

خودروی با یک واقعیت کیفی، وسیله حمل و نقل، با چراغ، اینترنت و مجهز است. با ما قسمت های مختلف است، یعنی حُسغراهی، هوشمند، مهمند، و راه آنها، دادها را با خودروهای دگر، یا با سمانه های، ولسوالی من، مبادله میکنند.

خودروهای متصل به میتوند صنایع دستی مختلف و همچنین ساخت خودروسازی و مصنوعات مربوطه (مانند بیما و ص به عنوان سرویس های فروش) اطلاعیه های گارفتا، کتیبه پایه ایوا کنند.

خودروهای متصل به متوان امکانات و مزایای زیادی دارد، امکان اتصال به خودروهای دیگر، امکان مشاهده مشکلات تکنسین خودرو، استفاده از مسیر سیستم و رفع مشکلات خودرو، راه دور قابلیت های موثر سامانه سافاری و دیکته توانمندی منند رزرو هتل امکان نمایش عقب ماندگی رنگندگی امکان ارسال پیام و امکان پارسی آسیب های از جمله خودرو برای شرکت پیامه مرجع کردی.

ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌های نسل پنج در ایران، با توجه به سال‌های گذشته در زمینه مدیریت هوشمند ناوگان و تجربه‌های منحصربه‌فرد با شرکت‌های بزرگ مانند شرکت فولاد مبارکه اصفهان که از سامانه مدیریت هوشمند ناوگان ایرانسل، در حوزه لجستیک انجام می‌شود. هوشمند و دار زمین پایش همام سربارا، پایش ترابری سنگین و … بهرا میبرد، پایشان با رونمای سرریس خودروهای متصل به خود کردا است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا