ایران بین چهار گزینه میزبانی جام‌ملتهای‌آسیا نیست!

طبق این گزارش شفافبه گفته الوطن ، مسابقات جام ملت های آسیا 2023 به میزبانی چین برگزار می شود ، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز میزبان 2027 نیست. وب سایت الوطن قطر می گوید چهار کشور به طور رسمی درخواست خود را برای میزبانی جام 2027 آسیا ارائه داده اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا

الوطن نوشت: “کنفدراسیون فوتبال آسیا (کنفدراسیون فوتبال آسیا) در بیانیه رسمی خود از چهار کشور قطر ، عربستان سعودی ، هند و ازبکستان به عنوان چهار کشوری که به طور رسمی برای میزبانی جام 2027 استفاده کرده اند ، یاد می کند. طبق اعلام وب سایت قطر ، کشورها کسانی که می خواهند میزبان این رقابت بزرگ باشند هنوز می توانند در کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت نام کنند.

ایران یکی از چهار گزینه برای میزبانی جام ملتهای آسیا نیست!

پیش از این کشورها تا 31 مارس میزبان جام ملتهای آسیا 2027 بودند ، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع ویروس عروق کرونا مهلت خود را تا 30 ژوئن تمدید کرده است و این تیم را تا پایان ماه ترک می کند. چه کسی اکنون می تواند درخواست های میزبانی خود را به AFC ارسال کند.

پیش از این فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بود که می خواهد جام ملت های آسیا 2027 را میزبانی کند ، اما طبق این خبر ، هیچ درخواستی از ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نشده است.

خروج از نسخه موبایل