ورزشی

ایران ظرفیت خوبی برای توسعه ورزش mma دارد

سعید صفری مربی جوان ورزش mma در ایران:

ایران ظرفیت خوبی برای توسعه ورزش mma دارد

مربی ورزش رزمی mma در ایران گفت: بسیاری از رشته های رزمی در ایران پرطرفداراند و حال که mma در ایران رسمی شده می توان شاهد حضور درخشان ورزشکاران ایرانی در سطح رقابت های ملی و جهانی این رشته نیز بود.

سعید صفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی اخبار ورزشی اظهار کرد: سال گذشته برای نخستین بار رقابت‌های رشته رزمی mma قهرمانی کشور در ایران برگزار شد و حال ورزشکاران این رشته نوین رزمی می توانند به طور رسمی در کشور فعالیت داشته باشند. 

وی ادامه داد: ورزش mma یا همان هنرهای رزمی ترکیبی به ویژه در ایران، یک ورزش تقریبا جدید به حساب می آید، ورزشکاران این رشته به عنوان حرفه ای ترین رزمی کاران دنیا شناخته می شوند چرا که به یک سبک خاص محدود نیستند و او نیز که با تجربه ورزش و مربی گری در رشته های رزمی مختلفی چون بوکس، جیت کان دو بروس لی، وینگ چون، ووشو، موی تای ، کیک بوکسینگ و همچنین ورزش آمادگی جسمانی توانسته است توانایی های لازم برای آموزش در ورزش mma را به دست آورد که رسما به عنوان مربی در این رشته فعالیت می کند. 

سعید صفری مربی جوان ورزش mma در ایران

و همچنان این مربی رزمی سخنان خود را اینگونه ادامه میدهد که ، به جرات می گویم استعدادهای ویژه ای در ایران وجود دارد که می توان برای حضور در رقابت های حرفه ای این رشته تربیتشان کرد. 

این مربی خاطرنشان کرد: من با کسب قهرمانی در سال های گذشته توانستم حضور در تیم ملی ووشوی کشور را تجربه کنم و همچنین قهرمانان بسیاری در رشته های رزمی دیگری همچون بوکس ، کیک بوکسینگ و… به جامعه ورزشی کشور تحویل داده ام و از این رو که خود از نزدیک شاهد اقبال عموم جوانان ایران به سبک های رزمی بوده ام معتقد هستم ما در کشور ظرفیت خوبی برای تربیت قهرمانان ورزشی در سبک mma که ترکیبی از سایر هنرهای رزمی به شمار می رود داریم که حال با رسمی شدن این ورزش در کشور می توانیم به خوبی از ان استفاده کنیم.

سعید صفری مربی جوان ورزش mma در ایران

وی در پایان افزود: با توجه به حضور در تیم ملی ووشو در سال ۹۴ و قهرمانی و حضور در تیم ملی بوکس در سال ۹۶ و گرفتن کاپ تکنیک طلایی بوکس ایران و از لحاظ مربیگری قهرمان سازی هایی در سطح جهان و آسیا در رشته های رزمی مختلف حالا قصد دارم همچنان به عنوان مربی نیروهای جدید جوانی را در زمینه قهرمانی در ورزش های رزمی این کشور تا سطح جهانی از لحاظ فنی پرورش بدم و وارد رینگ و قفس مبارزات کنم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا