ورزشی

ایران – کنیا، گام دوم قلعه‌نویی

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود با هدایت امیر قلعه‌نویی به مصاف کنیا می‌رود.

به گزارش اخبار ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی در دومین دیدار تدارکاتی خود میزبان تیم ملی کنیاست. بعد از قبول هدایت تیم ملی فوتبال ایران از سوی امیر قلعه‌نویی، ایران یک دیدار تدارکاتی برابر روسیه انجام داد و در نهایت برابر این تیم به تساوی یک بر یک رسید.

ایران - کنیا، گام دوم قلعه‌نویی

ایران در دیدار برابر روسیه با ترکیب اولیه بیرانوند، نورافکن، حاج‌صفی، کنعانی‌زادگان، خلیل‌زاده، رضاییان، عزت‌اللهی، محبی، مقانلو، طارمی و قلی‌زاده به میدان رفت اما قلعه‌نویی در ادامه امیرحسین حسین‌زاده، روزبه چشمی، رضا اسدی، میلاد زکی‌پور، محمدامین حزباوی را به میدان فرستاد به این ترتیب سایر نفرات تیمش را هم محک بزند.

ایران - کنیا، گام دوم قلعه‌نویی

تیم ملی فوتبال کنیا به عنوان دومین حریف تدارکاتی ایران در سال نو، در جایگاه ۱۰۱ جهان و ۲۲ آفریقا قرار دارد اما با توجه به سبک فوتبال خاص خود می‌تواند حریف تدارکاتی خوبی برای ایران باشد.

ایران - کنیا، گام دوم قلعه‌نویی

نکته جالب در این میان اینکه هدایت کنیا را انگین فیرات بر عهده دارد که روزگاری در فوتبال ایران کار می‌کرد. او در مقطعی سرمربی سپاهان و سایپا بود و دوره‌ای هم به عنوان دستیار در کنار علی دایی در تیم ملی فوتبال ایران فعالیت کرده است.

ایران - کنیا، گام دوم قلعه‌نویی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا