ورزشی

ایران یکی از قوی‌ترین دموکراسی‌ها را در منطقه دارد

تبادل تلفنی بین وزیر امور خارجه کیشورمان و وزیر امور خارجه اسپانیا؛

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران یکی از قوی ترین دموکراسی های منطقه را دارد و برای اروپا قابل قبول نیست که مسائل را یکجانبه ببیند و به مداخلات خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار جهان خبرگزاری آنا، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری کیشورگانج عصر یکشنبه در پاسخ به تماس تلفنی خوزه مانوئل آلبارس همتای اسپانیایی خود در خصوص مهمترین مسائل مورد علاقه دو کشور است.

وزیر امور خارجه کیشورمان در این گفتگو از اقدام اشتباه کشورهای غربی در لغو عضویت جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون مناصب زنان انتقاد کرد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: ایران در منطقه ما یکی از قوی ترین دموکراسی ها را دارد و این برای اروپا قابل قبول نیست که مسائل را یکجانبه ببیند و به مداخلات خود ادامه دهد.

وزیر امور خارجه کیشورمن نیز با تبریک آغاز سال جدید به دولت و ملت اسپانیا ابراز امیدواری کرد سال آینده سال صلح و ثبات برای همه مردم جهان باشد و شاهد گسترش بیش از پیش روابط تهران و کشور باشیم. مادرید در زمینه های مختلف باشد

خوزه مانوئل آلبارز، وزیر امور خارجه اسپانیا نیز در این مراسم به بیان دیدگاه های خود در خصوص موضوعات مورد علاقه مشترک پرداخت و سال نو را به مردم و دولت ایران به ویژه مسیحیان تبریک گفت.

وزیر امور خارجه اسپانیا همچنین بر اهمیت دولت اسپانیا برای حفظ و گسترش روابط با ایران تاکید کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا