ورزشی

این آبی‌های خوش استقبال و بد بدرقه/ سرنوشت حجازی، قلعه نویی، مظلومی و منصوریان در انتظار فرهاد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بورنا ؛ اوضاع در این روز استقلال کاملاً آشفته است. البته کمی بیشتر از کمی! استقلال بعد از شروع دوباره لیگ ، لیگ را خوب شروع نکرد. تیمی که قبل از استراحت اجباری با شوک کاربولد و مربی خارجی وی روبرو شد اما توانست مرتب شود اما داستان Corona و یک سری مصدومیت بازیکنان ناگوار مجیدی را حل کرد تا اینکه او لیگ را به خوبی شروع نکند.

استقلال نتایج خوبی کسب نکرد و انتقادات علیه فرهاد مجیدی و شاگردانش آغاز شد. فرهاد بی تجربه در گوشه دادگاه خالی از سکنه قرار گرفت و به توصیه ها و توهین های خودی ها و افراد خارجی پرداخت. هواداران تیم رقیب که به دلیل بازیگری چند ساله از فرهاد مجیدی ناراضی نیستند ، اکنون بهترین شانس حمله به شماره 7 محبوب ترین تاریخ باشگاه استقلال را دارند. در این وحشت ، هواداران بی تاب استقلال که به نظر می رسد از مرگ استرماسیونی از ایتالیا دل دل بسته اند ، مجیدی را به همراه گوشه هواداران رقیب به گوشه دربار فرستادند و خجالت کشیدند.

بعد از تساوی میزبان استقلال مقابل نساجی مازندران ، در حالی که این تیم هنوز شانس پیروزی در سهمیه آسیا را دارد و 4 بازی باقی مانده است ، یک هشتگ از 200000 نظر زیر آخرین پست باشگاه ارسال شد. در شرایطی که مجیدی در روزهای دشوار مانند این نیاز به همدلی و حمایت بیشتری از طرفداران دارد که به سمبل شماره 4 تبدیل شده اند.

دقیقاً در روزی که استقلال در دیدار میلیمتری با تیم هایی چون تراکتور ، سپاهان و فولاد ، مسلح قرار گرفت ، فرهاد مجیدی بیش از هر زمان دیگری تنها مانده بود و به نظر می رسید روزی همان مخاطبان شعار مورد علاقه خود را در ورزشگاه آزادی شعار دهند.

استقلال امروز پشت سر مربی جوان خود را خالی کرده است ، اما به دلیل نزدیکی تیم در جدول ، تیم آنها با پیروزی مقابل پارس جنوبی و شکست فولاد مقابل نساجی به مقام دوم جدول رده بندی دست یافت.

واضح است که اگر هواداران استقلال اندکی دندان را در قلب خود قرار دهند و به مجیدی و شاگردانش فشار نیاورند و به جای یک هشتگ تقسیم کننده ، هشتگ پشتیبانی را برای تیم خود راه اندازی کنند ، استقلال حتی می تواند یک قهرمان لیگ و احتمالاً یک جایزه را نیز تجربه کند. .

واتساپ تصویر 2020-07-27 در تاریخ 22.25.11

البته پاسخ بد و نشانه ها بین طرف های مستقل از سابقه طولانی برخوردار است. تقریباً تمام مربیانی که 20 سال است که روی نیمکت استقلال نشسته اند ، با این جو آبی آبی آشنا هستند. از منصور پورحیدری که زمانی قهرمان استقلال در آسیا شده بود ، گرفته تا امیر قلعه‌نویی که معتبرترین مربی تاریخ این باشگاه در لیگ برتر است و پرویز مظلومی که زمانی سرمربی استقلال بوده است ، این تیم در بین سه تیم برتر قرار دارد. در لیگ.

شما باید اصطلاح معروف کوفه را که قلعه نویی برای توصیف مخاطبان استقلال به کار می برد ، به یاد داشته باشید! در آخرین روزهای آخرین دوره حضورش در استقلال ، از هواداران این تیم بسیار عصبانی بود. تاریخ فوتبال ایران خاطرات هواداران استقلال را برای مربیگری علیرضا منصوریان در تیم محبوبشان فراموش نخواهد کرد ، اما در پایان چه اتفاقی افتاد؟ علی رغم پیروزی 3 مسابقه در دربی ، منصوریان بلافاصله توسط این ضعیف ها مورد هذیان قرار گرفت و راهی به نمایش گذاشت.

استقلال نیز همان سرنوشت شفاری را متحمل شد که با آنها در جام ملت ها به پیروزی رسید. بعید نیست که استراماکونی که امروز به اسطوره استقلال تبدیل شده و نتوانسته استقلال را قهرمان کند ، با تلفظ “شرم بر تو ، رها کن” تلفظ شود. حالا به نظر می رسد نوبت فرهاد مجیدی توسط هواداران تیمش مورد هذیان قرار گرفته است زیرا او چند هفته به نتیجه نرسید.

بررسی اتفاقات اردوگاه جنگ در سالهای اخیر نشان می دهد تا زمانی که هواداران تیم با مطالبات مضحک طبیعت تغییر کنند ، وضعیت صد سال دیگر در استقلال به همین ترتیب خواهد بود. شاید اگر افراد پرسپولیس نتوانستند نتایج سال اول برانکو را تحمل کنند و به باشگاه خود فشار بیاورند تا مربیان خود را تغییر دهند ، حالا دیگر خبری از پوکر قهرمانی نخواهد بود.

امیدوارم استقلال ها به جای اینکه فشار بیاورند و هشتگ هایی را پرتاب کنند ، اندکی در قلب خون خود بگذارند ، آنها مربیان جوان و با انگیزه خود را سرگرم کنند و اسطوره های محبوب را که جزئی از بهترین خاطرات فوتبالی آنها شده اند ، نسوزانند. 2/5

دکمه بازگشت به بالا