ورزشی

این بود احترامی که فکری از آن دم می‌زد؟

عرفان حاجوبابایی: محمود فکری کار خود را در استقلال با یک شعار ساده اما مهم آغاز کرد. با احترام. فکری می گوید همه باید به یکدیگر احترام بگذارند و خط قرمز این مسئله مهم را مشخص می کند. خط قرمز روشنفکرانه ، بلافاصله در اولین جلسه اجرای استقلال نقض شد. جایی که یک رهبر همیشه در صحنه است ، در اینستاگرام ، به فرهاد مجیدی ، سرمربی سابق استقلال توهین می کند.

انسان را دوست داشته باشیم یا نخواهیم ، مطمئناً با چیزهای ناپسند موافق نیستیم و به هیچ وجه به او توهین می کنیم و این داستان فرهاد است. شاید خیلی ها از سبک کار و شخصیت او خوششان نیاید ، اما هیچ کس حق ندارد به راحتی دهانش را به فحاشی باز کند و خطر او را تهدید نکند.

مجیدی در استقلال هر کاری نکرد حداقل دست برخی از رهبران اطراف تیم را قطع کرد و تیمش را با آرامش هدایت کرد. حال به نظر می رسد با رفتن وی ، دوباره این افراد كه ارتباط مشخصی نداشتند ، به اطراف استقلال برگشته بودند و در اولین قدم برای تسویه حساب ، به توهین به وی پرداختند.

این به وضوح یک آزمایش بزرگ برای محمود فکری است. شخصی که کار خود را در استقلال با کلمه کلیدی “احترام” آغاز کرده است باید اکنون این رفتار بی احترامی را تحمل کند و در حالی که خود را از چنین اتفاق بدی آزاد می کند ، پای این افراد را از تیم خود کوتاه کند.

بیشتر بخوانید: رایگان در تونل معروف عکس / آزادی

254 251

دکمه بازگشت به بالا