ورزشی

این داور فینال جام جهانی را سوت می‌زند/ پای یک ایرانی در میان است

İn داور را سوت می‌زند را جابه فینال / یک ایرانی در میان است

نگاه به علیرضا فغانی نیز به این دلیل که دوره قبل مثبت است و اگر این دور در مرحله گروهی و قبل از دیدار پایانی قضاوت های بی عیب و نقصی داشت، می تواند یکی از گزینه های مهم قضاوت در بازی فینال جام جهانی باشد.

گزارش به اخبار ورزشی; علیرضا فغانی به دلیل اینکه بالای 45 سال سن دارد و از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران خارج شده، آخرین حضور خود را در یک تورنمنت بین المللی انجام می دهد.

و در جام جهانی قبلی روسیه شایسته قضاوت در بازی فینال بود اما برای قضاوت در بازی رده بندی انتخاب شد. وقتی او برای قضاوت در بازی پایانی جام جهانی 2018 انتخاب نشد، کولینا به او گفت: ما یک فینال جام جهانی را به تو مدیونیم.

بر اساس اخبار منتشر شده از دوحه و از سوی اعضای کمیته داوران فیفا، علیرضا فغانی نیز مثبت بوده و در صورتی که این داور در مرحله گروهی و قبل از دیدار پایانی قضاوت های بی عیب و نقصی داشته باشد، می تواند یکی از این داوران باشد. گزینه های مهم داوری بازی فینال جام جهانی 2022.

پیتانا داور از آرژانتین در دیدار نهایی جام جهانی 2018 روسیه بین فرانسه و کرواسی گلزنی کرد. این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود فرانسه به پایان رسید و این تیم قهرمان جام جهانی روسیه شد.

در جام جهانی قبلی، افغانستان در دو بازی حساس از مرحله گروهی شکست خورد. بازی آلمان مقابل مکزیک و صربستان مقابل برزیل. او در مرحله یک هشتم نهایی برای قضاوت دیدار فرانسه و آرژانتین انتخاب شد و در نهایت بازی مقدماتی انگلیس مقابل بلژیک را که تیم انگلیسی پیروز شد، سوت زد.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج 0 من موافقم با 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا