ورزشی

این پیروزی را به محسن ربیع خواه تقدیم می‌کنیم

اخبار نور خورشید:

رسول خطیبی پس از پیروزی آلومینیوم بر صنعت نفت گفت: این پیروزی را به هواداران و مردم اراک تبریک می گویم. من این پیروزی را به محسن ربیع خواه تقدیم می کنم زیرا او امروز در بین ما نیست و بچه ها قول می دهند که با کسب سه امتیاز این پیروزی را به او اختصاص دهند. فرزندان ما امروز در مقابل تیم معتبر صنعت نفت کار بزرگی انجام می دهند.

وی ادامه داد: صنعت نفت تیم بسیار خوبی است که در طول بازی سه یا چهار شکل مختلف بازی می کند و از نظر بازیکن با کیفیت و خلاق هستند. من باید به بازیکنانم تبریک بگویم که شجاع و کوشا بیرون آمدند و آنچه را که ما می خواستیم انجام دادند و توانستیم تیم خوب صنعت نفت را شکست دهیم.

این مربی آلومینیوم در پایان افزود: در نیمه اول دو یا سه موقعیت بسیار خوب داشتیم و در نیمه دوم علی رغم فشار تیم حریف توانستیم در ضد حمله گل بزنیم و موقعیت های بسیار خوبی داشتیم بنابراین ما نتوانستیم گل بزنیم ، اما دوباره. ” من هم خدا را شکر می کنم.

وی گفت: “من باید از مسئولان استادیوم تشکر کنم ، اما خمینی.” “در این روزهای بارانی ، آنها سخت کار کردند تا ورزشگاه را کامل کنند.” من همچنین باید از صبر و پشتیبانی رسانه ها تشکر کنم و این به شکل گیری تیم ما کمک کرد.

خطیبی افزود: امیدوارم این تاج پایان یافته باشد و هواداران آلومینیوم و اراک خوب به ورزشگاه بیایند. بعد از کرونا ، یک استادیوم کامل خواهیم داشت و از حمایت آنها بهره مند خواهیم شد. این قطعاً برای انگیزه بازیکنان ما خوب است.

دکمه بازگشت به بالا