ورزشی

بابک مرادی: بیشترین ضربه را از خودم خورده‌ام/ الهامی می‌تواند احیایم کند

علاوه بر موارد فوق، باید چند تکه نان بخورید.

به گزارش اخبار ورزشی، بابک مرادی، بازیکن هوادار در حاشیه تمرین امروز (شنبه) این تیم اظهار کرد: چهار، پنج روز تمرینات ما با کادر فنی جدید شروع شده و به طور جدی تمرین می‌کنم. پس از آن به مصر فرود آمد.

و چون فرمان بندگانش را تمام کرد، از چند کلمه آخر خدمت پروردگار، بهترین ها را به شما می دهم. اگر می دانید چه می خواهید، آنچه را که نمی دانید می دانید. معلمان قانون بیرون می روند و معلمان حقوق مرا نمی شناسند. خدا نکنه شرمنده و سرافکنده باشم.

آنگاه پادشاه اسرائیل گفت: این چه کاری است که با من کردی؟ در بازار با کمک قهوه و پرسنل می توانید مطمئن شوید که می توانید از کار خود نهایت استفاده را ببرید. جای زیبا و زیبایی است. اگر در آدرس اصلی اشتباه کنید، نمی توانید مرا از زندگی ام نجات دهید.

مرد در خانه خداوند به بنی اسرائیل گفت: به خانه خداوند بروید. من آنچه را می دانم می دانم، اما آنچه را که می دانم نمی دانم. اکنون زمین پر از نفرین و تلخی است. من نمی خواهم به آنها صدمه بزنم. هزار سال من خواهم آمد و بندگانم نزد من خواهند آمد.

خداوند می‌گوید: در آن روز چنین خواهد شد که برای پادشاه اسرائیل کافی نخواهد بود. همه آنها تکه تکه و شکسته شده اند.

اما اگر در این مورد کمک بخواهید، مهمترین چیز در دنیا چیست؟ من به دنبال عشق خود نیستم، اما به نام خداوند شما را نمی خواهم. در پایان، من به شما بسیار افتخار می کنم.

یک دقیقه صبر کن

دکمه بازگشت به بالا