ورزشی

بارسلونا دو امتیاز مهم دیگر از دست داد

بارسلونا نتوانست پیروزی خود مقابل سلتاویگو را حفظ کند و دو امتیاز مهم را از دست داد.

به گزارش اخبار ورزشی ، بارسلونا روز شنبه در هفته 35 امشب لالیگا سلتاویگو را بازی می کند که با تساوی 2-2 به پایان می رسد.

آبی ها از ابتدا سعی در گلزنی داشتند. سرانجام در دقیقه 20 اتفاق افتاد. تحویل هوشمندانه لیونل مسی با یک ضربه آزاد ، لوئیز سوارز را برتری داشت و گلزنی برای سلتاویگو را باز کرد. چند دقیقه بعد ، Bryce Mendes دروازه بارسا را ​​لرزاند اما توپ به گل تبدیل نشد. لحظاتی بعد فرصتی دیگر برای میزبان ناپدید شد.

در اوایل نیمه دوم سلتا ویگو با فدور اسملوف گل تساوی بخش را به ثمر رساند. بارسا که نمی خواست امتیاز خود را از دست بدهد و از قهرمانی دور بماند ، حمله را ادامه داد. در پایان ، خطای دفاعی سلتا ویگو باعث شد تا مسی صاحب توپ شود و آن را به سوارز منتقل کند. مهاجم اروگوئه در دقیقه 67 این گل را 2-1 کرد. در دقیقه 87 ، داور یک ضربه آزاد به نفع سلتا اعلام کرد و یاگو آسپاس گلزنی برای تیم کاتالونیا را باز کرد. در لحظات پایانی ، سلتا یک موقعیت عالی را از دست داد و شوت نولیتو توسط مارک آندره تراشتگن مانع شد تا امتیازات را به اشتراک بگذارد.

بارسلونا در حال حاضر با 69 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و در صورت تساوی یا پیروزی رئال مادرید مقابل اسپانیول به مقام دوم می رسد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا