اقتصادی

بازتاب جهانی پوستر سایت رهبر انقلاب درباره انتقام سخت

به گزارش گروه بین الملل آنا ، پوستری که در پایگاه اطلاع رسانی منتسب به آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از برکناری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از کاخ سفید منتشر شد ، بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت ، بخصوص. رسانه های آمریکایی.

در این پوستر ، تصویری از دونالد ترامپ در حال گلف زدن از بالا ، نزدیک شدن به سایه هواپیمای بدون سرنشین که قرار بود او را هدف قرار دهد. در این پوستر ، گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد انتقام اجتناب ناپذیر سردار سلیمانی از شهادت حاج قاسم ، “قاتل” و “رهبر مسئول”:

“اگرچه کفش های سلیمانی برای قاتلش افتخارآمیز بود ، اما در آخر اشتباه کردند. آنها باید انتقام بگیرند. فرمانده و قاتل هم می دانند که باید در هر زمان ممکن انتقام بگیرند.” حساب توییتر منسوب به وب سایت رهبر معظم انقلاب نیز این پیام را ارسال کرده است.

هیل در مجاورت کنگره آمریکا نوشت: “این توئیت حاوی تصویری از یک مرد بور است که کت و شلوار قرمز شبیه رئیس جمهور سابق آمریكا بر تن كرده و سایه هواپیمای مخفی بر فراز سر آن پرواز كرده است.”

همانطور که توسط خبرگزاری رویترز گزارش شده ، حساب رهبر ایران در توییتر با تصویری از گلف بازان مشابه ترامپ که توسط هواپیمای بدون سرنشین هدف قرار گرفته ، منتشر شده و قول انتقام کشته شدن یک ژنرال ارشد ایرانی را داده است.

دیلی بیست روی جلد این خبر نوشت رهبر جمهوری اسلامی با انتشار این عکس ترامپ را به ترور تهدید کرد. meaww.com با اشاره به این پوستر نوشت: “آیا ترامپ در فلوریدا ایمن است؟” این پیام کمتر از یک روز پس از اخراج دشمنان خود در خاورمیانه توسط ترامپ ارسال شده است.

و خبرگزاری فرانسه در یک عنوان در توییتر نوشت که رهبر ایران به ترامپ هشدار داده است که “قصاص قریب الوقوع است”. این خبرگزاری به نقل از مقام معظم رهبری فرمود که “انتقام می تواند هر لحظه رخ دهد”. و خبرگزاری فرانسه گزارش داد كه ترامپ مستقیماً به زمین گلف مارا لاگو رفت و روز چهارشنبه در فلوریدا اقامت نداشت بدون آنكه در مراسم تحلیف جو بایدن حضور یابد.

وب سایت “دیلی استار” انگلیس نیز در “توئیت ترسناک هواپیمای بدون سرنشین” که توسط رهبر معظم ایران نوشته شده قول انتقام می دهد. این تصویر رایانه ای ، تصویری از بالا به پایین از یک مرد بور را نشان می دهد که در سایه هواپیمای بدون سرنشین گلف بازی می کند.

انتهای پیام / 4129 /

دکمه بازگشت به بالا