ورزشی

بازدید علی‌نژاد از اردوی پرتابگران دیسک/ احسان حدادی: به کسب مدال در المپیک امیدوارم

معاون وزیر ورزش برای بازدید از مسابقات دوومیدانی کشوری به جزیره کیش سفر کرد.

به گزارش اخبار ورزشی ، با توجه به برپایی اردوی آماده سازی ورزشکاران دو و میدانی در جزیره کیش امروز (شنبه) مهدی علینژاد در جریان مراحل آماده سازی احسان حدادی رکوردار آسیا و دونده المپیک لندن در تمرین دو و میدانی حضور یافت. -up ، و حسین رسولی ، قهرمان نوجوانان آسیا ، درگیر بحث و گفتگو با آنها می شوند.

در ابتدای این نشست ، علینژاد با اشاره به جلسه مشترک با مسئولان فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به جلساتی که برگزار کرده ایم و روند دو و میدانی ، واقعاً از این وضعیت فدرال بعد از هاشم سیامی به عنوان رئیس جمهور. “ما این را منطقی می دانیم. ما تا المپیک در کنار فدراسیون دوومیدانی خواهیم بود و از برنامه آن حمایت خواهیم کرد.

معاون ورزش و حرفه ای وزارت ورزش وزارت ورزش ادامه داد: امیدوارم احسان حدادی با توجه به شرایط خوب ایجاد شده توسط فدراسیون و انگیزه و اشتیاق بسیار بالا بتواند مدال گرفتن در المپیک مانند المپیک 2012 لندن را تکرار کند.

وی در مورد احسان حدادی و حسین رسولی گفت: شما تا المپیک به تمرینات سخت ادامه خواهید داد ، قطعاً وزارت ورزش از همه لحاظ از شما و فدراسیون دوومیدانی حمایت می کند.

در ادامه این جلسه احسان حدادی اظهار داشت: اول از همه باید از شما آقای علی نژاد بخاطر حمایت کامل شما از عمل جراحی در آلمان تشکر و تشکر کنم. امیدوارم در المپیک ، ابتدا برای من و سپس برای همه عزیزانم. کشور ما ، دوستان و همه کسانی که ورزش را دوست دارند ، بهترین نتیجه را بگیرند تا خوشحال شوند.

وی ادامه داد: شاید برای المپیک بعدی در ورزش حرفه ای باشم اما اگر این اتفاق نیفتد امیدوارم در آخرین المپیکی که حضور خواهم داشت با مدال به کشور عزیزمان برگردم.

حدادی اظهار داشت: وضعیت من از نظر آمادگی و اشتیاق شباهت زیادی به المپیک لندن دارد و به همین دلیل واقعاً امیدوارم در توکیو مدال کسب کنم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا