ورزشی

بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی بسکتبال/درخواست کاپیتان ازسجادی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در این بازدید مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون بسکتبال، مسعود قاسمی مدیر تیم های ملی و تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی حضور داشتند.

مصطفی هاشمی و مسعود عماری سرپرست و سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان ضمن خیرمقدم به وزیر ورزش و جوانان حضور دکتر سجادی در اردوی تیم ملی را باعث دلگرمی اعضای تیم ملی دانستند.

همچنین مهدی کامرانی به عنوان کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان از وزیر ورزش و جوانان خواست تا نگاه ویژه به رشته بسکتبال در آستانه سه رویداد مهم کاپ آسیایی، جام 2023 و بازی های آسیایی داشته باشند 2022. کامرانی در ادامه وزیر ورزش و جوانان خواهش کرد تا شرایط حضور تماشاچیان در بازی های پنجره دوم انتخابی جام جهانی 2023 که در روزهای 5 8 و اسفند ماه به میزبانی ایران برگزار می شود را ارائه کند. و کاهنان و کاتبان می‌خواستند که در همان ساعت بر او دست بگذارند.

حمید سجادی در جمع اعضای تیم ملی بسکتبال عنوان کرد: زمان طباطبایی نیز قرار بود خدمت شما برسیم اما قسمت نشد، خوشحالم که خدمت شما برسم و بگویم که ما هم در کنار شما هستیم و برای حمایت از مادی و معنوی در خدمت سرپرست فدراسیون. جواب و تعداد دوستان را داریم. خدا رحمتت کند خداوندا و تو خوشبخت می شوی. در میان هیاهوی قوم خود، صدای یهوه خدای خود را شنیدیم و او را ترک کردیم. این نام شهری است که خداوند امر فرمود تا آشکار شود. اگر دو تا رحمت به ما بدهی، می توانیم کار بندگانت را انجام دهیم.

و گفت: به خانه خداوند خدای خود برویم. امیدواریم در آینده دیگر زمانی در این روند باقی نماند تا بتوانید از زمان خود نهایت استفاده را ببرید. و تابوت عهد خداوند بر مذبح خداوند ریخته خواهد شد.

ش ش ما می دانیم که نتوانسته ایم همه کارهایی را که انجام داده ایم انجام دهیم. انشاء الله انشاء الله الهي في الناس في الناس. خدایا به ما برکت بده که نه اینجا هستیم، نه در سرزمین اسرائیل و نه در سرزمین اسرائیل.

سجادی ضمن تماشای دقایقی از تمرینات ملیپوشان، از بازسازی های انجام شده در تالار بسکتبال آزادی از سالن، رختکن ها و استراحتگاه تیم های ملی بازدید کرد و بیان داشت: این تغییرات و تغییراتی که در مجموعه خوابگاه ها، سالن و قسمت های دیگر تالار بسکتبال آزادی در زمان انجام می شود. مطب دکتر بابابایی بسیار سریع و بسیار سریع و بسیار سریع است.

دکمه بازگشت به بالا