ورزشی

بازدید کادر سرپرستی کاروان اعزامی به المپیک توکیو از اردوی تیم ملی بوکس

نصرالله سجادی ، رهبر کاروان اعزامی به بازی های المپیک 2020 و پیمان فخری ، رئیس مرکز نظارت بر تیم ملی ، ظهر امروز (دوشنبه) از اردوی تیم ملی بوکس در سالن 9 آکادمی ملی المپیک بازدید کردند.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از فدراسیون فدراسیون بوکس ، نصرالله سجادی به همراه پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم ملی ، بهداد سلیمی رئیس کمیته قهرمانان ، فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته ملی المپیک خود را برای اردوی تیم ملی بوکس آماده می کنند. تیم ملی برای شرکت در مسابقات انتخابی سهمیه المپیک (ژوئن سال آینده در پاریس) به این کشور سفر می کند.

در این دیدار حسین ثوری رئیس جمهور و حمیدرضا قبائی زاده دبیر فدراسیون بوکس و استکی سرمربی تیم ملی بوکس و مربی حضور داشتند.

در ابتدا ، حسین ثوری ، رئیس جمهور فدرال گزارشی از وضعیت اردنی ها ارائه داد.

در این بازدید ، نصرالله سجادی ضمن تشکر از ورزشکاران و کارکنان تیم ملی بوکس ، از تلاش های ثوری ، رئیس جمهور فدرال قدردانی کرد و از تلاش همیشگی و تلاش بی وقفه وی به عنوان نقطه قوت رئیس جمهور فدرال یاد کرد ، که بوکس را بهبود می بخشد.

رئیس کاروان ایران در مورد ورزشکاران تأکید کرد: با توجه به اینکه المپیک 2020 توکیو قطعی شده و تنها 7 ماه دیگر باقی مانده است ، باید تمام تلاش خود را بکنید تا ابتدا در مسابقات سهمیه موفق شوید و سپس سعی کنید پس از انتخاب شدن انتخاب شوید. برای موفقیت در المپیک از خود استفاده کنید.

وی افزود: بیشتر شما جوانان ورزشکار هستید و باید بدانید که نه تنها کسب سهمیه مهم است ، بلکه موفقیت در المپیک نیز مهم است ، زیرا این یک فرصت ناشناخته برای بازیابی مجدد است ، بنابراین تمام لحظات باقی مانده برای المپیک و همه را گرامی بدارید تلاشهای شما. ” استفاده كردن.

سجادی ادامه داد: خوشبختانه در جلسه ای که با ثوری و کادر فنی بوکس داشتیم ، از زمان شروع شرایط خاص شیوع تاج ، اردوها را به طور منظم برگزار کردید و این فرصتی است که ممکن است همه کشورها نداشته باشند ، بنابراین از این شرایط استفاده کنید.

سرانجام رئیس کاروان اعزامی به المپیک افزود: “من از رئیس جمهور فدرال می خواهم شرایط و امکانات لازم را برای شما فراهم کند. ما و صالحی امیری نیز منابع مالی شما را تأمین می کنیم و از این پس به اردوگاه می آییم تا شاهد آموزش های شما باشیم. ” .

در ادامه بازدید ، بهداد سلیمی به ورزشکاران گفت: “تعداد زیادی از افراد از نظر جسمی معادل هستند. آنچه آنها را برتر می کند عقل سلیم است. هرکسی که در ذهن خود خود را بر روی سکوی المپیک ببیند مطمئنا مدال المپیک را کسب خواهد کرد.” بنابراین سعی کنید علاوه بر آموزش بدنی ، ذهن خود را برای این رشته عالی آماده کنید.

احسان روزبهانی ضمن تشکر و قدردانی از کاروان اعزامی اعزامی به المپیک 2020 به نمایندگی از ورزشکاران ، اظهار داشت: من همیشه منتقد اوضاع بوکس بوده ام اما اکنون شرایط بسیار خوبی است و بچه ها واقعاً جوان و باانگیزه هستند. حمایت کمیته و بازدید از اردوگاه نیز انگیزه و انتظارات کودکان را دو چندان کرد. امیدوارم این حمایت ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا