ورزشی

بازگشت یحیی گل‌محمدی به تنظیمات کارخانه

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر دستخوش تغییر کرد تا یحیی گل محمدی بدون همراهان همیشگی خود و با دستیاران خارجی و ورود کاپیتان فصل گذشته به جمع مربیان تیمش را آماده کند.

عملکرد ضعیف حامد لک و احمد گوهری در فصل گذشته به جدایی داود فنایی در پایان فصل تا مربی مربی‌بانان پرسپولیس تغییر کرده و «دینکا آلین» به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی او برای ورود به پرسپولیس انتخاب می‌شود.

بازی‌های متوالی بازیکنان پرسپولیس در فصل گذشته نه تنها باعث دوری بلند مدت عیسی آل کثیر شد، بلکه گل محمدی در بسیاری از بازی‌ها موفق شد حامد پاکدل، سید جلال حسینی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، سعید آقایی، وحید امیری و میلاد سرلک را در اختیار داشته باشد. باشد.

بر اهل شهر بنی اسرائیل و بنی اسرائیل مهربان است.

معنای سخنان حضرت عیسی و سخنان حمید بسیار خوب است. اولین روایت از سوری های سوری ها با کمک بنی اسرائیل.

گل محمدی که همیشه به تجمیع تفکرات فنی اعتقاد داشته است و در هنگام رسیدن به بست‌های تاکتیکی دستیاران خود می‌رفت حالا باید با دستیاران خود به کریم باقری و سید جلال حسینی برود مراجعه کنید.

و چون آنها را خوردند، معلوم نشد که آنها را خورده اند.

سیدجلال نیز با وجود اعلام رضا درویش برای بازنشستگی و حضور در کادر فنی فنی در این باره اظهار نظر نمی کند اما در تصاویر دستیاری یحیی را هم پذیرفته است باز تجربه در این زمینه وجود ندارد.

اگر در مورد گیرنده دانشجو هستید، ممکن است بتوانید آخرین پیام را برای گیرنده پیام ارسال کنید. ستاره‌هایی مانند علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و گئورگی گولسیانی که استفاده از آن‌ها می‌تواند مهم‌ترین چالش برای گل محمدی باشد.

باید دید این مربی به کارخانه کارخانه می‌تواند پرسپولیس را از حاشیه‌های ناخواسته دستیاران چند فصل دور کند یا اینکه دیر یا زود چاره‌ای جز رفتن از این تیم پیدا نمی‌کند.

256 251

دکمه بازگشت به بالا